@ Winus
Ja dat weet ik, maar goed er word hier gesproken over het feit dat de Zuiderval zo een "Autoboulevard" begint te worden.
Nou dat is nu precies de bedoeling in dat deelgebied en het bestemmingsplan wat daar van kracht is.
Verder bestaat de Zuiderval uit tal van andere deelgebieden om het iedereen een beetje naar zijn zin te maken

.
Snap nog steeds de negatieve houding niet.
Overigens even voor een vergelijk, ik ben een grote favoriet van de Piet Heinkade in Amsterdam ( gewoonweg geweldig als je er langs komt ).
Maar een gebied met veel meer hoogbouw hoeft niet meteen indrukwekkender en beter te zijn, zo'n wand met een bepaalde hoogtelimiet zoals aan de Piet Heinkade kan minstens zo interessant zijn.
En verder moeten we tevreden zijn met wat de Zuiderval ons gaat bieden, en wees blij dat het geen tweede Henriette Roland Holstlaan zoals in Almelo gaat worden?
Waar het echt een bij elkaar geraapt terrein is geworden, doordat er geen echte deelgebieden zijn onstaan.
Het is dan bij lange na geen Hoogwaardige Zuid-As of Weena, maar een ieder die dat dacht te krijgen ..................houdt zichzelf voor de gek.
Als er op de hoeken, zoals de Woonplaats, Varviksingel en Wooldriksweg een aantal hoogbouwobjecten komen te staan.
En er aan deze straat verder redelijk stedelijke plinten, of gebouwen komen te staan, ben ik uiterst tevreden.
Een 60-70m hoge toren/Hotel bij de afrit naar de Autobaan zou het plaatje helemaal compleet maken in mijn ogen.
Verder gooien bijzondere projecten als de Scholingsboulevard er alleen maar een schepje bovenop.