Miro
Re: Miro
@invis de miro ah is misschien qua m2 xlniveau, maar qua assortiment niet dus blijft hij steken op een niveau 4 van ah.
It's Ok love
Dat kan dan wel zo zijn (dat is een feit, aangezien de MIRO niet aangeschreven staat als XL), maar het ging me er juist om dat er nu net gedaan word alsof, en dat als er, een AH XL in Enschede gaat komen.
Deze winkel opeens gigantisch veel groter moet of kan zijn dan de AH die we op dit moment hebben, wat dus niet zo hoeft te zijn.
Nog iets los van dit XL verhaal ......
We hebben in Enschede zelfs de hoogste aantal vierkante meters supermarkt oppervlakte per 1000inwoners als ik me niet vergis en de cijfers ondertussen niet veranderd zijn..
Deze winkel opeens gigantisch veel groter moet of kan zijn dan de AH die we op dit moment hebben, wat dus niet zo hoeft te zijn.
Nog iets los van dit XL verhaal ......
We hebben in Enschede zelfs de hoogste aantal vierkante meters supermarkt oppervlakte per 1000inwoners als ik me niet vergis en de cijfers ondertussen niet veranderd zijn..
-
- Member

PDF-Bestand van bouwatelier Döll met daarin een o.a. een maquette en wat afbeeldingen.
Ziet er zo op het eerste oog niet slecht uit ook al zijn het nog niet echt duidelijke afbeeldingen.
Het ontwerp is wel afkomstig uit 2000 dus de vraag is hoe up-to-date dit nu nog is.
Ziet er zo op het eerste oog niet slecht uit ook al zijn het nog niet echt duidelijke afbeeldingen.
Het ontwerp is wel afkomstig uit 2000 dus de vraag is hoe up-to-date dit nu nog is.
Vlak naast de Miro leid de expansie drift van Huuskus tot sloop van het voormalige Roelofs pand.
Huuskus gaat hier een behoorlijk groot complex realiseren wat het aangezicht van dat gedeelte
van de Gronausestraat ook behoorlijk zal veranderen.
Goed voor de werkgelegenheid.

Huuskus gaat hier een behoorlijk groot complex realiseren wat het aangezicht van dat gedeelte
van de Gronausestraat ook behoorlijk zal veranderen.
Goed voor de werkgelegenheid.

Gezien de locatie zal het met de bezwaar schriften wel loslopen, er zit daar weinig tot geen woningbouw welke daar direct last van kan hebben.
Het bestemmingsplan is nu ook al industrie, dus daar veranderd ook niets aan.
In 2006 is Huuskes al overgegaan tot de aankoop van het pand van drukkerij Roelofs
en in 2007 kochten ze ook het daarnaast gelegen pand aan.
De obstakels voor de bouw lijken dus te zijn genomen.
Het bestemmingsplan is nu ook al industrie, dus daar veranderd ook niets aan.
In 2006 is Huuskes al overgegaan tot de aankoop van het pand van drukkerij Roelofs
en in 2007 kochten ze ook het daarnaast gelegen pand aan.
De obstakels voor de bouw lijken dus te zijn genomen.