Centrum: Muziekkwartier
Re: Centrum: Muziekkwartier
Het viel me al op vanaf dag één, maar om nu te zeggen dat het me stoorde .........Nee, er komt notabene nog (als alles goed is) een hotel/kantoorcomplex tegen dit geveldeel aan te liggen.
Dus zoveel was er toch niet van te zien, wat ze overigens zelf ook wel aangeven in het stukje tekst in de krant.
Maar ze willen het nu eenmaal goed voor elkaar hebben, en gaan dus niet akkoord met dit kleurverschil.
Dus zoveel was er toch niet van te zien, wat ze overigens zelf ook wel aangeven in het stukje tekst in de krant.
Maar ze willen het nu eenmaal goed voor elkaar hebben, en gaan dus niet akkoord met dit kleurverschil.
- Winus
- Member
- Contacteer:
Ook wel logisch want in het bestek zal staan dat verschillende productiegangen op het werk gemengd moeten worden.
de kloomp'maj anhoalen
Foto's binnenzijde Muziekcluster
Hallo geinteresseerde mensen voor het Muziekcluster Enschede.
Op deze website zijn eigenlijk alleen maar foto's te zien van de buitenzijde van het gebouw.
Dit is uiteraard ook fraai, echter de komende maanden zal daar niet meer zo veel aan veranderen.
Daarom hebben wij gemeend enkele foto's van de binnenzijde van het gebouw te moeten uploaden.
Wij wensen één ieder veel kijkplezier.
groeten de bouwers
Op deze website zijn eigenlijk alleen maar foto's te zien van de buitenzijde van het gebouw.
Dit is uiteraard ook fraai, echter de komende maanden zal daar niet meer zo veel aan veranderen.
Daarom hebben wij gemeend enkele foto's van de binnenzijde van het gebouw te moeten uploaden.
Wij wensen één ieder veel kijkplezier.
groeten de bouwers
Foto's binnenzijde gebouw
Kijkt u eens naar de verrichtingen van de bouwers!!
Schitterende binnenkomst op dit forum, daar proosten we op
Een kijkje aan de binnenkant was zeker wel welkom want de buitenkant zien we inderdaad al vaak genoeg.
Mooi om te weten dat de bouwers van dit project deze site ook volgen, al lang op de hoogte van dit forum?

Een kijkje aan de binnenkant was zeker wel welkom want de buitenkant zien we inderdaad al vaak genoeg.
Mooi om te weten dat de bouwers van dit project deze site ook volgen, al lang op de hoogte van dit forum?
Schitterende foto's voeger!
Zie ik de eerste theaterstoel al staan?
Zie ik de eerste theaterstoel al staan?
mooie foto's. leuk om ook een keer een project van de andere kant te zien.
Mooi, erg bedankt!
Je kan Q uit Twente halen, maar je kan Twente nooit uit Q halen.
Onbegrijpelijk wat een toneel zeg (niet de zaal), ik wist dat het tot de grotere van het land ging behoren, maar dit slaat echt alles !!
Zeg "voeger"; gebeurd er eigenlijk nog iets binnen of moeten we maar afwachten tot de officiele opening?
Nieuwe serie foto's
Goejendag inwoners van Enschede en omstrekken,
Hierbij weer een update van enkele foto's van binnenuit het fraaie gebouw.
Als er vragen zijn, dan hoor ik dat wel.
de ballen.......
de bouwers
Hierbij weer een update van enkele foto's van binnenuit het fraaie gebouw.
Als er vragen zijn, dan hoor ik dat wel.
de ballen.......
de bouwers
- Bijlagen
Prachtig van binnen, badkamertegeltjes van buiten.
Het blijft een aparte combinatie.
Het blijft een aparte combinatie.
Op een dag als vandaag oogt het gebouw wel iets somber (kleurloos) vanaf de Molenstraat (niet verkeerd, maar een detail), daarintegen schittert het koperen dak prima in de lentezon
.
En het gebouw is kortom een erg grote aanwinst voor de Enschedese binnenstad, vooral als straks de twee aanvullende gebouwen het plein compleet maken
.

En het gebouw is kortom een erg grote aanwinst voor de Enschedese binnenstad, vooral als straks de twee aanvullende gebouwen het plein compleet maken

- rr1991
- Member
Als je langs het muziekcentrum loopt valt pas echt goed op hoe dicht het daar allemaal tegen elkaar aanzit, beetje te als je het mij vraagt, maar straks moet het WW-plein dat goedmaken qua ruimte