nieuwe winkels in de haverstraatpassage
Re: nieuwe winkels in de haverstraatpassage
vind een beetje een new england stijltje wel chill
Wat een gezeur zeg
, volgens mij is het enige probleem dat menigeen zelf niet in dat soort kringen loopt om deze modestijl ergens aan te treffen in de stad.
Denk je nu echt dat Enschede een mode-onbewustere stad is dan pakweg een stad in een ander deel van Europa ?
Nee, natuurlijk niet ........alleen willen we dat hier wel weer doen geloven.
Ken tal van voorbeelden in wereldsteden als Dusseldorf, Parijs en Londen die ook de kledinglijn van anno 1990 nog dragen.
Net of iedereen zich moet gedragen na wat er in dat jaar als Mode geldt.

Denk je nu echt dat Enschede een mode-onbewustere stad is dan pakweg een stad in een ander deel van Europa ?
Nee, natuurlijk niet ........alleen willen we dat hier wel weer doen geloven.
Ken tal van voorbeelden in wereldsteden als Dusseldorf, Parijs en Londen die ook de kledinglijn van anno 1990 nog dragen.
Net of iedereen zich moet gedragen na wat er in dat jaar als Mode geldt.
klopt dat is wel zo. was van de zomer nog in Wenen en daar loopt de helft van de bevolking ook in kleding die ze bij wijze van spreken in romenie nog niet willen hebben:p
Blijft wel een feit dat menig Enschedese vrouw roept dat er in Enschede geen leuke mannen rondlopen. Misschien zeggen ze dat in Wenen, Dusseldorf of where ever ook wel. Maar ik zie daar een kans voor de vrijgezelle mannen. Zeker met een winkel als Avenue.
Ik koop altijd bij Magoo, en een sjans dat ik heb 

Er is alweer een winkel weg uit de haverstraatpassage..global hero herenmode heeft het niet gered in enschede..waarschijnlijk verhuist ruthless kappers naar dit pand..wel jammer dat het stuk haverstraatpassage vanaf de oudemarkt dan zo goed als leegstaat 

Magoo is toevallig heel erg hip. Sprak pas nog een meisje uit Amsterdam die regelmatig naar Enschede komt om daar haar vintage kleding te kopen. Dus kan me voorstellen dat je veel sjans hebt! 

Als ze de panden aan de Haverstraatpassage iets kleiner zouden maken dan komen er misschien wel wat meer kleine zelfstandigen in. Nu vallen de huurprijzen niet op te brengen en grote winkelketens willen er niet zitten. Wie dan wel?
Daar ben ik het helemaal mee eens..als ze die panden splitsen en een beetje opknappen dan zit de haverstraatpassage zo weer vol.
Dat de gemeente en de pandjesbazen dat niet kunnen bedenken. Nee, in plaats daarvaan zijn ze héééél erg druk met de Walstraat en de Zuiderhagen.
Ze zeggen dat ze daar zo druk mee zijn maar ondertussen zie ik daar ook nog maar weinig gebeuren 

- Errik
- Member
- Contacteer:
Hé, Rome is ook niet in één dag gebouwd hè?
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase power
Ik wil die paar kleine straatjes niet vergelijken met rome 

- Errik
- Member
- Contacteer:
Niet? Misschien dat een paar lekkere barokkerken daar verandering in kunnen brengen...
Oh nee, we gingen voor de retrovoorzetgevels hè?
Oh nee, we gingen voor de retrovoorzetgevels hè?
From feudal serf to spender
Ja, goed plan. Of zet de straat onder water dan is het net Venetië!
is de camel active dan een aanwinst?
is volgens mij vaker dicht dan open, zelfs tussen de middag
is volgens mij vaker dicht dan open, zelfs tussen de middag

Ze sponseren FC Twente in ieder geval wel
.

Vind Camel wel een mooie winkel..of het echt een aanwinst is dat weet ik niet maar alles is beter dan die lelijke outletwinkels!!
Het pand van Hendriksen is na jaren leegstand ook eindelijk weer verhuurd..zal het dan toch nog goedkomen met de Haverstraatpassage???