Welkom op het forum van Enschedeinansichten.

Roombeek (gehele project)

Informatie en vorderingen.
Plaats reactie
Rik

Bericht door Rik »

Ja, daar is over nagedacht ;-)
Helmerhoeker

Bericht door Helmerhoeker »

Nog even een laatste herrinering.
Morgen van 17.00 tot 17.30 de uitzending van "De Gouden Piramide" over De Roombeek.
Kun je het om één of andere reden niet zien dan kun je hier de uitzending en overige uitzendingen bekijken.
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Mooie reportage :okay:
TA
Member
Member

Bericht door TA »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
rr1991
Member
Member

Bericht door rr1991 »

Wat een pareltje :love:
Tony S.
Member
Member
Contacteer:

Bericht door Tony S. »

Eerste foto echt prachtig gezicht,zo trapsgewijs :)
Een lang wief is een ladder in huus!
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Ben er achter van welk architectenbureau deze, enorm grote, woning afkomstig is ........
Afbeelding

Arendsman Huis ----------------> Phi Architectuur
Helmerhoeker

Zul je net zien dat er bij alle projecten op de site net bij dit ontwerp geen foto's staan of wil hij ze bij mij niet laden.
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Nee deze staat er niet bij helaas, lijkt wel of alle Enschedese projecten geblokt worden tegenwoordig ;).

Het 12x100meter lange wooncomplex op de Eschmarke word ook al erg lang onthouden voor het oog, wat soms ook niet verkeerd is overigens !!
Helmerhoeker

Afbeelding

Deze afbeelding + animatiefilmpje van Vila Welpeloo op 2012architecten
Op de YT-pagina van de poster van dit filmpje is ook nog een andere animatie te bekijken.
Fir
Member
Member
Contacteer:

Bericht door Fir »

Wow, mooe blokkendoos met veel glas!
It's Ok love
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Mooi gevonden Helmerhoeker :okay:, heb deze woning onlangs nog even van dichtbij bekeken.
Al is er de laatste tijd weinig veruitgang te zien ............aan deze duurzame woning.

Wat word er overigens een mooi complex gebouwd aan de Roomweg ter hoogte van de kruising met de Deurningerstraat.
Er zit erg veel raamwerk in het gebouw verwerkt, wat nu in ruwbouwfase al erg mooi en stedelijk oogt.
Ook het Arendsman huis is een fraaie aanwinst naast het "oude" stroomhuisje.

@ Fir

Ik had deze Villa weleens in een eerdere post aan je voorgesteld als "jou" favoriete voorkeursvilla.
Dit omdat je toen een aantal voorkeuren aangaf, welke bij jou in de smaak vallen.
Dit is inderdaad een erg mooi ontwerp !!
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Het Roombeek is Winnaar van de "Gouden Piramide 2007" geworden !!
dardow

Bericht door dardow »

Dat is mooi nieuws ik heb het wel gezien en ik had verwacht dat Roombeek het niet zou worden :) Hebben we weer mooi op zak ;)
Rik

Bericht door Rik »

Hulde!
Helmerhoeker

Ik vind alleen dat ze wel wat meer aandacht hadden mogen schenken aan de winnaar. Door alleen in de laatste 5 minuten van de laatste uitzending tijd te schenken aan de winnaar komt dit er wel een beetje bekaaid van af. Ik zou toch zeggen dat het uiteindelijke doel van deze uitzendingen is dat er een winnaar uitkomt en om hier dan maar zo kort aandacht aan te schenken vindt ik wel een beetje teleurstellend. En het gaat me hier niet eens om het feit dat Roombeek nu minder in het daglicht wordt gesteld maar gewoon "no matter who" de winnaar zou zijn zou hier wel wat meer tijd aan besteed mogen worden.
eazy

Bericht door eazy »

Helmerhoeker schreef:Ik vind alleen dat ze wel wat meer aandacht hadden mogen schenken aan de winnaar.
Vorige week is er een half uur durende repo uitgezonden: hier te bekijken.
Helmerhoeker

Daar weet ik alles van, ik bedoel alleen dat ze wat meer aandacht mochten besteden aan het bekendmaken van de winnaar en bijv. het uitreiken van die prijs.
Hans van Dijk

Bericht door Hans van Dijk »

Busje komt zo...busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zooooooooooooooooooo, eventjes geduld nog want het busje komt zo :P

Afbeelding

Afbeelding
Maarten

Bericht door Maarten »

het stuk tussen de singel en Deurningerstraat wordt vandaag gestort. alleen waar zijn die buisjes op pootjes voor?
Plaats reactie