Universiteit Twente
Wat betreft de UT vind ik het helemaal niet zo erg dat er niet erg hoog gebouwd wordt. Hierdoor krijg je juist een wat meer massievere bouwlaag/betere vulling langs de Hengelosestraat, lijkt mij eigenlijk mooier dan één grote toren op die plek. Twaalf tot zeventien bouwlagen is trouwens ook al aardig hoog, komt mooi in de buurt van de hogere gebouwen die er al staan.
Nou ik heb er een zwaar hoofd in, wat een verschrikkelijke achteruitgang zeg, door telkens de projecten uit Enschede met deze stempel te bedrukken.
Buiten dat zijn de projecten op het Universiteitsterrein van groot formaat
.
Viva Bureacratisch Nederland ..................................waar dit alles wel weer mogelijk is !!
Buiten dat zijn de projecten op het Universiteitsterrein van groot formaat

Viva Bureacratisch Nederland ..................................waar dit alles wel weer mogelijk is !!
- Tony S.
- Member
- Contacteer:
Is in ieder geval flink stil rond deze kwestie.Als ik dan vandaag een foto in de TCT zie,waar ze in Dubai een luchtshow weggeven,en vrolijk langs het hoogste gebouw in de wereld vliegen met een Boeing 777 en een stuk of negen straaljagers,dan begint er toch het één en ander te knagenTA schreef:De burgemeester had het vorige week nog steeds over de verwezelijke skyline in Enschede, ondanks het probleem met defensie wat hij aangaf. Het komt wel goed, even geduld allemaal

@Helmerhoeker:Updates en aan de conditie werken,goed bezig

Een lang wief is een ladder in huus!
vandaag met een man gepraat die het nieuwe gebouw op de campus gaat neerzetten.Tony S. schreef:Is in ieder geval flink stil rond deze kwestie.Als ik dan vandaag een foto in de TCT zie,waar ze in Dubai een luchtshow weggeven,en vrolijk langs het hoogste gebouw in de wereld vliegen met een Boeing 777 en een stuk of negen straaljagers,dan begint er toch het één en ander te knagenTA schreef:De burgemeester had het vorige week nog steeds over de verwezelijke skyline in Enschede, ondanks het probleem met defensie wat hij aangaf. Het komt wel goed, even geduld allemaal![]()
@Helmerhoeker:Updates en aan de conditie werken,goed bezig
deze:

Ook dit gebouw gaat te hoog voor de restricties, maar gaat er toch komen. Dit gebouw wordt een goede 55 meter hoog. Hun durfen het wel aan om het risico te nemen, echter, hij was wel aardig boos over de bestuurloosheid hier in Twente.
Het verhaal is in ieder geval erg lastig te begrijpen en erg ingewikkeld. Maar het komt er wel op neer dat andere steden zoals Rotterdam en Amsterdam exact hetzelfde probleem hebben. Maar zij negeren het gewoon volledig. Twente moet helaas het brafe jongetje van de klas uithangen.
Het wordt voor mij nu wel steeds duidelijker, maar de kwestie zit bizar ingewikkeld in elkaar. Wanneer het een recreatievliegveld zou worden, zonder lijnvluchten, zou 1 van de radars mogen verdwijnen en is het probleem opgelost.
Wellicht dat er daarom ook zo'n besluitloosheid rondom het vliegveld is, omdat ze eerst willen gaan bekijken wat ze gaan doen.