B&S Park: Grolsch Veste
Go Planet: 'FC Twente mag van ons bouwen'
ENSCHEDE - Go Planet verzet zich niet langer tegen de uitbouw van het Arke Stadion door FC Twente.
Directeur M. van Erp van de recreatieboulevard zegt van de gemeente voldoende toezeggingen te hebben gekregen over parkeren en bereikbaarheid, om het ingediende bezwaarschrift in te trekken. Dat het bezwaar van de naaste buurman nu van tafel is, is een opsteker voor FC Twente. De andere drie bezwaarschriften zijn ingediend door particulieren, die veel verder van het stadion wonen.
ENSCHEDE - Go Planet verzet zich niet langer tegen de uitbouw van het Arke Stadion door FC Twente.
Directeur M. van Erp van de recreatieboulevard zegt van de gemeente voldoende toezeggingen te hebben gekregen over parkeren en bereikbaarheid, om het ingediende bezwaarschrift in te trekken. Dat het bezwaar van de naaste buurman nu van tafel is, is een opsteker voor FC Twente. De andere drie bezwaarschriften zijn ingediend door particulieren, die veel verder van het stadion wonen.
Die 3 particulieren onder aanvoering van de familie Bijkerk zijn natuurlijk al vaker lastig geweest omtrent evenementen in en om Go-Planet en stadion.
Men is bang dat hun riante optrekjes, minder aantrekkelijk worden in meerdere opzichten en dat is natuurlijk te begrijpen, maar tegenhouden zal niet lukken in mijn ogen.
Toch kunnen deze particulieren wel voor de nodige vertraging zorgen en daar zie ik het nut niet van in, het komt er toch wel !
Men is bang dat hun riante optrekjes, minder aantrekkelijk worden in meerdere opzichten en dat is natuurlijk te begrijpen, maar tegenhouden zal niet lukken in mijn ogen.
Toch kunnen deze particulieren wel voor de nodige vertraging zorgen en daar zie ik het nut niet van in, het komt er toch wel !
Net gelezen waar de 3 bezwaarmakers wonen. Kan er voor twee nog begrip opbrengen, maar vind dat beide niet moeten zeiken. Eentje maakt het wel heel bont, het beste huis staat midden in het bos!Arjan schreef:Die 3 particulieren onder aanvoering van de familie Bijkerk zijn natuurlijk al vaker lastig geweest omtrent evenementen in en om Go-Planet en stadion.

Dus die zal wel rechtop in z'n schommelstoel zitten als hij eens in de twee weken 1, 5 uur lang het 'hoerenjong' en 'goa stoan' door de beuken en eiken hoort kletteren.Tiroler schreef:Net gelezen waar de 3 bezwaarmakers wonen. Kan er voor twee nog begrip opbrengen, maar vind dat beide niet moeten zeiken. Eentje maakt het wel heel bont, het beste huis staat midden in het bos!Arjan schreef:Die 3 particulieren onder aanvoering van de familie Bijkerk zijn natuurlijk al vaker lastig geweest omtrent evenementen in en om Go-Planet en stadion.
Misschien een idee om een keer een paar liederen van het mannenkoor ui Staphorst aan te heffen op Vak- P !?
De man die midden in het bos woont is nota bene advocaat, lekker een potje juridisch interessant doen over de rug van de club.Arjan schreef:
Dus die zal wel rechtop in z'n schommelstoel zitten als hij eens in de twee weken 1, 5 uur lang het 'hoerenjong' en 'goa stoan' door de beuken en eiken hoort kletteren.
Misschien een idee om een keer een paar liederen van het mannenkoor ui Staphorst aan te heffen op Vak- P !?
Ik kan persoonlijk alleen begrip opbrengen voor de persoon die in Twekkelo woont, maar ook hij zou verstandig moeten zijn en niet de voortgang van de club en stad tegenmoeten houden.
Waarom? Het is het beste recht van de man om bezwaar in te dienen tegen zaken die hem al dan niet direct raken in de persoonlijke levenssfeer. Er zou eens vaker gekeken moeten worden naar de individuele behoefte van de burger in plaats van het collectief belang.Ik kan persoonlijk alleen begrip opbrengen voor de persoon die in Twekkelo woont, maar ook hij zou verstandig moeten zijn en niet de voortgang van de club en stad tegenmoeten houden.
Dit soort kwesties blijven natuurlijk een eeuwig steekspel tussen ja en nee en goed of slecht.
Doet hij het voor het geld of gewoon voor de overlast qua geluid en uitzicht ?
Is het collectief belangrijker of de individu ?
Hij zegt natuurlijk het individu en daar is wel wat voor te zeggen, misschien deed een groot percentage wel het zelfde als ze in zijn schoenen zouden staan.
Ik ben niet objectief en vind dan ook dat ze niet moeten piepen, want men kan toch ook wel nagaan, dat de gebieden waar men woont op de korte of lange termijn een stuk minder interessant worden om te gaan wonen door de groei van Enschede in het algemeen.
Waarschijnlijk verkoopt men hun stulpje dan zeer moeilijk en wil men hun huid zo duur moeglijk verkopen.
Maar wat heeft rekken voor een zin ? het komt er toch wel !
Dus dan moet men er een financiele genoegdoening uit willen slaan.
Doet hij het voor het geld of gewoon voor de overlast qua geluid en uitzicht ?
Is het collectief belangrijker of de individu ?
Hij zegt natuurlijk het individu en daar is wel wat voor te zeggen, misschien deed een groot percentage wel het zelfde als ze in zijn schoenen zouden staan.
Ik ben niet objectief en vind dan ook dat ze niet moeten piepen, want men kan toch ook wel nagaan, dat de gebieden waar men woont op de korte of lange termijn een stuk minder interessant worden om te gaan wonen door de groei van Enschede in het algemeen.
Waarschijnlijk verkoopt men hun stulpje dan zeer moeilijk en wil men hun huid zo duur moeglijk verkopen.
Maar wat heeft rekken voor een zin ? het komt er toch wel !
Dus dan moet men er een financiele genoegdoening uit willen slaan.
Voor de F.C.Twente liefhebbers een mooie luchtfoto
Gemaakt door mijn maatje de "luchtfotograaf" en "vliegergek" Jos
http://www.luchtfoto-multiflight.com

Gemaakt door mijn maatje de "luchtfotograaf" en "vliegergek" Jos
http://www.luchtfoto-multiflight.com

Laatst gewijzigd door windbuul op zo nov 11, 2007 7:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.