Was er dan ook weleens te vinden .....................een erg mooie zaak in mijn ogen

Ben dan ook net zoals Femme Fatale benieuwd wat de problemen zijn ?
Al kan ik er waarschijnlijk zo achter komen.
Wat een onzin. Zo'n mooie locatie en dan een vreetschuur erin? Ik zou het een ideale tent vinden voor een mooie lounge/lunch zaak. 's middags in stijl lunchen en 's avonds in een trendy chique zaak een drankje nemen.PM schreef:`Tiroler schreef:
Ik dacht dat Enschede in de lift moestBen er in Hengelo nog nooit geweest, en kwam een tijdje terug wekelijks in Utrecht. Wat een ransbende is dat. Vele vierkante meters voor de KFC op Vredenburg liggen bezaaid met botjes van kipvretende klanten.
Niks boven een lekker broodje kip, en wat funzigheid.![]()
Nee maar die in Hengelo is echt netjes, denk dat het prima kan op de lokatie van de Graze inn
Goed plan! Ook dat is iets wat in Twente/Enschede nog node gemist wordt wil je enigszins serieus genomen wordenTA schreef:
Wat een onzin. Zo'n mooie locatie en dan een vreetschuur erin? Ik zou het een ideale tent vinden voor een mooie lounge/lunch zaak. 's middags in stijl lunchen en 's avonds in een trendy chique zaak een drankje nemen.
Invisible, ben Tukker in hart en nieren. Ben het met je eens. Enschede is tegenwoordig beter dan Groningen, op één aspect na en dat blijft het nachtleven. Vind zelfs dat Hengelo een gevarieerder en even uitgebreid aanbod heeft als Enschede op een zaterdagavond. Maar laten we die discussie maar niet te ver voeren mocht deze ontstaan.INVISIBLE schreef:Hallo niet zo minderwaardig;)
Als Enschedeer zeg ik dat we nog wel wat interessante zaakjes erbij kunnen krijgen.
Als Neutrale bezoeker van steden zeg ik dat Groningen niks bijzondere of speciale is om te bezoeken (ben er al vaak geweest), vind het zelfs niet aantrekkelijker dan Enschede (mijn mening).
Heb gewoon geen speciale reden om naar Groningen te gaan om de reden die jij me hier nu aangeeft.
Enschede heeft prachtige terrassen, zoals die van de La Place met uitkijk op het VHP, de V&D en zelfs de Bijenkorf hebben dit idem dito.
Dus ga niet zeggen dat we dat nodig hebben.
Nederveen heeft ook nog steeds plannen om volgens mij een lounge-zaak te openen/starten.
Wil je ook nog eens relaxt onderuit zitten, dan zijn de cafe's de Bieaard en Kings en Queens een waar genoegen.
Maar heb je het over Graze-Inn, JA dat is voor Nederlandse begrippen en ook voor Enschede dus een grote aanwinst geweest.
Helaas dus maar voor korte duur, aangezien dit principe in het buitenland veel voorkomt maar in Nederland veel minder.
Hooguit Amsterdam en Rotterdam hebben een aantal van dit soort zaken.
Ja, maar je hebt mijn zin dan ook verkeerd gelezenFir schreef:V&D eb hip, invisible, wel ff serieus he?