En ja er is elke dag wel weer iets anders, zo ook bij het Eekenhof.
Het balkon is behoorlijk hoogstaand te noemen, en ziet er erg indrukwekkend uit op de bovenste verdieping.
Hier nog wat updateinfo

Gezien van links(Balengebouw) naar rechts(Lasondersingel) Lonnekerspoorlaan (rijen) ;
-Rij 1 : Twee (relatief kleine) herenhuizen zijn ontwikkeld, beide Beeftink Lucas Marbus Architecten.
De derde is op dit moment in aanbouw, en is op een veel bredere kavel gesitueerd (ben benieuwd).
-Rij 2 : Hoekpand in ontwikkeling, Architecten Wigger .
Kelder en fundering zijn al reeds aangebracht, word een redelijk groot pand ( behorend tot de grotere aan de Lonnekerspoorlaan).
-Rij 3 : 2 Herenhuizen met overhelling in aanbouw, Architect Yushi Uehara( zerodegree).
De buitenkant is bijna gereed, wederom 2 aanwinsten voor de Lonnekerspoorlaan.
Één van de panden van Mopet Architecten word voorzien van de tansparante gekleurde gevelelementen (Super fraai detail is mijn mening)
Rij 4 : Wist eerst niet of hier wel gebouwd ging worden, aangezien het complex van IAA er ook gesitueerd is (appartementen).
Op oude tekeningen waren wel een aantal herenhuizen ingetekend, dit is dus nog steeds zo.
Eerste bouwbord is geplaats, wederom een (relatief klein) herenhuis van Beeftink Lucas Marbus Architecten .
Roomweg : Een aantal woningen in aanbouw voor het Grolsch Terrein, zien er in mij ogen nu al niet verkeerd uit.
Ben benieuwd als ze klaar zijn.
Villa's Bamshoeve terrein : Net achter het in aanbouw zijnde hoekpand (rij 2) is een redelijk fraaie moderne Villa ontwikkeld.
De buitenkant is in de afbouwfase, en oogt erg mooi.
Lasondersingel : Na 2 Singelwoningen(Villa's) die eerder gebouwd zijn, ligt nu de fundering voor Singelwoning nummer 3 er klaar voor om bebouwd te worden.
Leuk dat de singel op dat punt voorzien word van traditionele woningen met puntdak en dergelijke.
Ja verder zijn er tal van bouwwerkzaamheden op het Roombeek actief, maar deze heb ik nu eventjes aangegeven !!