Dat heb ik ook een aantal jaren gedaan, leuk is dat. Daarnaast heb ik jaren met de trein naar mijn werk gereisd in resp. A'dam en Deventer.
Nou we kunnen dus nog een topic gaan openen -->over treintjes

Is jullie opgevallen dat die nieuwe treinen wel heel erg rood-wit-blauw gekleurd zijn?ramon schreef:
Oud en nieuw in Ahaus
In de trein naar Dortmund komt straks wél catering. Net als (nu al) in de trein naar Münster.dwars schreef:ja, nou ja... Je kunt ze toch ook Paars maken?
De railcatering is inderdaad een jaartje terug gestopt. Alleen op de trein van A'dam naar Brussel zit nog een wagentje.
hm. Die heb ik nog nooit gezien. Ben toch al drie keer met de trein naar Münster geweestramon schreef:In de trein naar Dortmund komt straks wél catering. Net als (nu al) in de trein naar Münster.
Ik ben een keer in een internationale sneltrein die 3 uur stilstond tussen Zwolle en Wijhe met veel andere reizigers collectief dronken gewordenWinus schreef:Die zijn handig, lekker een vers getapt biertje in de bistro drinken.ramon schreef:Nog niet te praten over de luxe 'Bordrestaurant' en 'Bordbistro'-rijtuigen in de Duitse InterCity's.
Is inderdaad 2 uur, maar het is geen saaie rit. Is veel te zien onderweg. Zeker op zo'n speciale dag. Er zijn namelijk ook nog speciale acties en cadeautjes in de trein (aldus de Huis aan Huis). Maar druk zal het wel zijn denk ik inderdaad. Kan je de dag van de opening van het spoortraject nog herinneren? Was ook mega druk!QyRoZ schreef:Hmmz, klinkt leuk. Ben die kant op nooit verder geweest dan Coesfeld. Zal wel extreem druk worden denk ik. Als het gratis is.
Wel een rit van 2 uur. Of gaat het sneller nu?