Welkom op het forum van Enschedeinansichten.

Binnensingelgebied: Medisch Spectrum Twente

Informatie en vorderingen.
Plaats reactie
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Ik heb nog wel wat ideeen :P .

Dus in plaats van die Loopbrug af te breken, kan Enschede zich mooi op kaart zetten met een overdekte Kunstroute .
Vanuit de brug heb je dan ook nog eens een mooi uitzicht op het Stedelijke gebied rond de Boulevard .
En dat alles bijelkaar geeft de stad weer een extra aantrekking .
Misschien kan de brug zelfs gebruikt worden voor de verbinding van de Saxion naar de stad .....en dat geheel overdekt :) .

Ook zou de Saxion, die al ruimtetekort heeft, zich kunnen onderbrengen in het oude Ziekenhuis en of op die lokatie in de toekomst .
Zodat de loopbrug andermaal niet overbodig is .
Amrezzz

Bericht door Amrezzz »

INVISIBLE ik heb soms een gevoel dat er ergens in Enschede een genie rondloopt....
En ik denk dat ik hem nu heb gevonden: echt heel slim :okay: :okay:
mekanik

Bericht door mekanik »

Als loopbrug van het Saxion is het niet geschikt: het moet wel heel hard regenen wil je die omweg nemen. (Tenzij MST-ariensplein inderdaad van Saxion wordt.)
Bata4

Bericht door Bata4 »

Je gaat je in de loop van jaren toch hechten aan zo'n lelijk ding als die te smal uitgevoerde loopbrug.

Omdat er in de jaren '70 geen geld was voor een ingewikkeld plan is het plan van het ziekenhuis van Groningen gepakt, op de kopieermachine verkleind en in E'de passend gemaakt op deze plek. Dat was natuurlijk niet echt heel slim. Twee locaties is lastig in beheer.
Tav de kwaliteit worden bijzondere eisen aan een ziekenhuis gesteld. Het is moeilijk/duurder om een ouder ziekenhuisgebouw aan de moderne eisen te laten voldoen.
Twee ziekenhuizen (een Katholiek en een algemeen) heeft ook wel wat. Uiteindelijk lijkt ook mij dit beter.
Optie van de Saxion lijkt me wel wat. Het blijft een mooie invulling voor het Ariensplein
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

mekanik schreef:Als loopbrug van het Saxion is het niet geschikt: het moet wel heel hard regenen wil je die omweg nemen. (Tenzij MST-ariensplein inderdaad van Saxion wordt.)

Ja dat is dan wel een voorwaarde .
Dan zijn misschien ook daarop de functie's van een Ziekenhuis, weer mooi te combineren met de school .
Ervaring / Stage's en Opleidingen .......??
Robert

Bericht door Robert »

Amrezzz schreef:INVISIBLE ik heb soms een gevoel dat er ergens in Enschede een genie rondloopt....
*kuch *kuch *kuch *kuch
Statler en Waldorf

Bericht door Statler en Waldorf »

INVISIBLE schreef:Ik heb nog wel wat ideeen :P .

Misschien kan de brug zelfs gebruikt worden voor de verbinding van de Saxion naar de stad .....en dat geheel overdekt :) .
goed plan, we gaan er een ophaalbrug van maken. :nuts: 8)
Hans van Dijk

Bericht door Hans van Dijk »

Er is natuurlijk maar één brug......en dat is Glanerbrug :D
Statler en Waldorf

Hans van Dijk schreef:Er is natuurlijk maar één brug......en dat is Glanerbrug :D
zien wij meer als een tunnel.
Hans van Dijk

Bericht door Hans van Dijk »

Statler en Waldorf schreef:
Hans van Dijk schreef:Er is natuurlijk maar één brug......en dat is Glanerbrug :D
zien wij meer als een tunnel.
Maar wel één met licht aan het einde :D
Statler en Waldorf

:) :)
Rik

Bericht door Rik »

Die loopbrug is lelijk! Weg ermee! :down:
Amrezzz

Bericht door Amrezzz »

Robert schreef:
Amrezzz schreef:INVISIBLE ik heb soms een gevoel dat er ergens in Enschede een genie rondloopt....
*kuch *kuch *kuch *kuch
ik heb soms een gevoel dat er ergens in Enschede twee genies samen, hand in hand, rondlopen....
:D :D
mekanik

Bericht door mekanik »

:D
Rik

Bericht door Rik »

INVISIBLE schreef:Ik heb nog wel wat ideeen :P .

Dus in plaats van die Loopbrug af te breken, kan Enschede zich mooi op kaart zetten met een overdekte Kunstroute .
Vanuit de brug heb je dan ook nog eens een mooi uitzicht op het Stedelijke gebied rond de Boulevard .
En dat alles bijelkaar geeft de stad weer een extra aantrekking .

Ook zou de Saxion, die al ruimtetekort heeft, zich kunnen onderbrengen in het oude Ziekenhuis en of op die lokatie in de toekomst .
Zodat de loopbrug andermaal niet overbodig is .
Ondanks dat de loopbrug lelijk is kan ik me daar zeker in vinden :okay:
TA
Member
Member

Bericht door TA »

Wie verteld mij wat er allemaal gebeurd bij het ziekenhuis? Sinds gister is men meen ik bezig met het opbouwen van een bouwkraan.
Helmerhoeker

Bericht door Helmerhoeker »

Dit!
Nog niet al te veel dus maar er staat wat te gebeuren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Extra: Renovatie Residence Ripperda

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Helmerhoeker op wo feb 28, 2007 11:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
TA
Member
Member

Bericht door TA »

Ben benieuwd!
Helmerhoeker

Bericht door Helmerhoeker »

Ze waren flink aan het filmen en fotograferen daar.
En één daarvan liep er ook rond op het dak.
Dat zou wel niet de eerste de beste koekenbakker zijn dus misschien lezen we er morgen meer over in de krant.
TA
Member
Member

Bericht door TA »

Ja inderdaad. Viel me al op dat alles er verlaten uitzag. Het zal mij niet verbazen als de verbouwing nu echt gaat beginnen! :)
Plaats reactie