Geen idee, denk het wel.Robert schreef:Dat lijkt er wel op ja... Komt die foto uit Enschede een Veranderende Stad? Die serie moet ik maar snel eens aanschaffen.

Is dat nog steeds zo of is het ondertussen al lang weg?Achter de "dame met hoed" is het spoorwachtershuisje te zien. Dit huisje staat er nog (al wil wethouder Buursink het afbreken)
Ik meen me te herinneren dat er iemand woonde in dat huisje, dat kon natuurlijk niet zo blijven toen die trein ging rijden. Maar ik geloof dat het er nog steeds staat hoor.Robert schreef:En wat was trouwens eventueel het bezwaar (en argument) van de toenmalige Wethouder Buursink geweest?
Er staat één vage op de site van het gemeentearchief van de bouw van het stadhuis, maar deze is duidelijker.lRobert schreef:
Voor de liefhebber. Opvallend is natuurlijk de Jacobuskerk rechts. Daar bezit ik weinig (digitale)foto's van...
Het betreffende huisje is ondertussen van de aardbodem verdwenen.Errik schreef:Ik meen me te herinneren dat er iemand woonde in dat huisje, dat kon natuurlijk niet zo blijven toen die trein ging rijden. Maar ik geloof dat het er nog steeds staat hoor.Robert schreef:En wat was trouwens eventueel het bezwaar (en argument) van de toenmalige Wethouder Buursink geweest?