Centrum: H.J. van Heekplein
-
- Member
- Contacteer:
OK, hier een paar fotootjes...
Duurde even wat langer... Om de een of andere reden vond windows het ineens niet meer nodig m'n camera te herkennen, dus moest ik de doos met installatiecd opzoeken...

Maar, het is gelukt...
Situatie dinsdag 6 april rond 18:15.
En het was zowaar droog toen ik de foto's maakte

busstation

'gat van Blokker'

Heeft iemand plaatjes van hoe het er hier uit gaat zien???
dagmarkt

Duurde even wat langer... Om de een of andere reden vond windows het ineens niet meer nodig m'n camera te herkennen, dus moest ik de doos met installatiecd opzoeken...

Maar, het is gelukt...

Situatie dinsdag 6 april rond 18:15.
En het was zowaar droog toen ik de foto's maakte

busstation
'gat van Blokker'
Heeft iemand plaatjes van hoe het er hier uit gaat zien???
dagmarkt
-
- Member
- Contacteer:
De zuidlus en het busstation blijven in eerste instantie gewoon toegangkelijk. Er is wel eens sprake van geweest om bijvoorbeeld eenrichtingsverkeer in te voeren om da verkeersdrukte te verminderen, maar daar is tot nu toe niets van uitgevoerd. Ik verwacht dan ook dat het er, vooral in de spits, behoorlijk druk blijft.
-
- Member
- Contacteer:
Wat ik zelf eigenlijk wel jammer vind is dat ze het verkeer niet andersom over het busplein hadden laten lopen. Je had dan echt een busplein gehad waaraan alle haltes liggen. Nu stoppen de bussen aan de overzijde van de straat en heeft het plein zelf eigenlijk nauwelijks functie... Ook voor het overstappen zou het veel makkelijker zijn als de bussen aan de pleinzijde zouden stoppen.
Goed, ik weet dat het verkeerstechnisch heel wat moeilijker zou zijn geweest om al het verkeer dan letterlijk in de goede banen te leiden, maar als men daar even goed over na zou hebben gedacht was er misschien wel een oplossing geweest.
Of misschien is dit idee al lang geopperd, maar bleek het niet haalbaar...
Goed, ik weet dat het verkeerstechnisch heel wat moeilijker zou zijn geweest om al het verkeer dan letterlijk in de goede banen te leiden, maar als men daar even goed over na zou hebben gedacht was er misschien wel een oplossing geweest.
Of misschien is dit idee al lang geopperd, maar bleek het niet haalbaar...