Natuur & Recreatie in Enschede
Bezoek valt tegen
Aquadrome houdt hoofd maar net boven water
ENSCHEDE - Ondanks het slechte weer van de afgelopen weken heeft het Aquadrome aan de J.J. van Deinselaan tegenvallende bezoekersaantallen. Directeur H. Huisman is niet tevreden over de gang van zaken. ‘In een warme zomer zou ik tevreden zijn met de bezoekersaantallen, maar met het slechte weer van de afgelopen tijd had ik wel wat meer bezoekers verwacht.’
En de rest..
bron: TC Tubantia
Tja.. Wat wil je ook met zulke peperdure entreekaartjes!

Aquadrome houdt hoofd maar net boven water
ENSCHEDE - Ondanks het slechte weer van de afgelopen weken heeft het Aquadrome aan de J.J. van Deinselaan tegenvallende bezoekersaantallen. Directeur H. Huisman is niet tevreden over de gang van zaken. ‘In een warme zomer zou ik tevreden zijn met de bezoekersaantallen, maar met het slechte weer van de afgelopen tijd had ik wel wat meer bezoekers verwacht.’
En de rest..
bron: TC Tubantia
Tja.. Wat wil je ook met zulke peperdure entreekaartjes!

Drie weken geleden ben ik er weer eens een keer heengegaan met m'n vriendin, ik schrok me dood van de prijzen €4,10 :o :o
Ook erg leuk is dat ze het langebaanbad hebben afgescheiden (wat eerst nooit was). :shake:
Ben je eens weer een keer in het Aquadrome bleek ook nog eens de wildwaterbaan in onderhoud. :x
Dus.. Nooit meer naar dat rotbad. :down:
Ook erg leuk is dat ze het langebaanbad hebben afgescheiden (wat eerst nooit was). :shake:
Ben je eens weer een keer in het Aquadrome bleek ook nog eens de wildwaterbaan in onderhoud. :x
Dus.. Nooit meer naar dat rotbad. :down:
- Vincent1971
- Member
- Vincent1971
- Member