Molenstraat Noordelijke Spoorzone
Re: Molenstraat Noordelijke Spoorzone
Project 't Zeggelt, zie: https://kavelaanbod.enschede.nl/projecten/t-zeggelt
In het nieuwe pand van Ixta Noa aan de Molenstraat 36 komen vijf logeerplekken voor Twentenaren met psychische problemen. zie verder: https://www.1twente.nl/artikel/2220900/ ... oRLbnO0YWs
Enschede en Hengelo 'tussen wal en schip' met miljoenen voor woningbouw? Oud-wethouder stelt Kamervragen. zie: https://www.1twente.nl/artikel/5879257/ ... amervragen
-
Boddenkamp
- Member

De nieuwbouw van het SJHT schuintegenover de schouwburg, op de plek waar vroeger de parkeerplaats aan de molenstraat zat.
-
Boddenkamp
- Member

En een leuk nieuw bouwproject om te volgen in het komende jaar
tja , het wordt allemaal niet mooier , en de openbare weg wordt nu misbruikt als werkplaats.
- enschedeinansichten
- Member

- Contacteer:
Bouwen prima, maar de Molenstraat 2 jaar dicht voor auto's ?????
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
alleen voor burgers.
-
Boddenkamp
- Member

Ik heb eigenlijk nooit begrepen dat de molenstrat richting de Oldenzaalsestraat een doorgaande weg is geworden. Dit wordt nu gebruikt om (dwars door het centrum) af te snijden en hoewel het een fietsstraat is (30km) rijden ze er als gekken. Ook vinden de toch al gehaaste automobilisten de fietsers reden om aggressief (rij)gedrag te vertonenen. Als de stoplichten op de kruising Deurningerstraat - Boddenkampsingel worden aangepast kan het verkeer prima via de singel worden geleid. Of fietsen natuurlijk, nog beter 
ik heb nooit begrepen waarom het een fietsstraat moest worden.
het was een belangrijke verbindingsweg.
alles om de automobilist te jennen...
het was een belangrijke verbindingsweg.
alles om de automobilist te jennen...
Ik kom en kwam daar nooit met de auto. Zoveel ophef daarover gaat me boven de pet. Hoe minder autoverkeer binnen de singelring hoe beter.
Wat sas as dós was kaans.
Bij de spoorwegovergang Molenstraat Hengelosestraat was er vroeger altijd veel autoverkeer
tja , de aow voor de oudere generatie moet nog steeds nu verdient worden , dat schraap je niet bijelkaar door de hele dag op de fiets te zitten.
Ik ben bijna 78 en ben vandaag naar Oldenzaal gefietst. Moet er trouwens niet aan denken dat alle voetgangers gebieden in de binnenstad toegankelijk zouden zijn voor auto's. Wat maakt het uit dat je een beetje moet omrijden?
Wat sas as dós was kaans.
omrijden kost brandstof en tijd, kostbaar goed.