En de achterzijde:

Op jouw aanwijzen zijn ze daar inmiddels mee begonnen:Twekkelerveld schreef: ↑zo jun 12, 2022 10:46 pm Hopelijk wordt de omgeving ook nog een beetje opgeknapt.
Echt zondeTwekkelerveld schreef: ↑di feb 07, 2023 7:41 pm Gelukkig maar. Wel jammer dat ze gelijk weer alle volwassen bomen weggehaald hebben.
Je kunt gelukkig met streetview precies zien wat weggehaald is en met opnames van meerdere jaren geeft dat een goed beeld. De in verhouding kleinste zijn inderdaad weggehaald, maar veel groei leek daar niet meer in te zitten. De grootste zijn niet weggehaald.Twekkelerveld schreef: ↑di feb 07, 2023 7:41 pm Gelukkig maar. Wel jammer dat ze gelijk weer alle volwassen bomen weggehaald hebben.
Ja dat is jammer iddVeteraan schreef: ↑di feb 07, 2023 8:23 pm Naar het Bouwhuistunneltje open maken is er niet bij. Vooral nu, met die omweg die de fietsers moeten maken om van de ene kant van de spoorlijn naar de andere te moeten komen. Of de Auke Fleerstraat, of de Tubantiasingel. Terwijl het tunneltje is nog steeds is!!! Zo jammer.
Ja, het schijnt volgestopt te zijn. Het lijkt me geweldig om dat tunneltje terug te zien! En zonder rails is het voor fietsers een prachtige doorgang, een waar monument! Juist ook voor de fietsers die niet van Hengelo naar het centrum van Enschede willen.Daniela schreef: ↑di feb 07, 2023 8:33 pmJa dat is jammer iddVeteraan schreef: ↑di feb 07, 2023 8:23 pm Maar het Bouwhuistunneltje open maken is er niet bij. Vooral nu, met die omweg die de fietsers moeten maken om van de ene kant van de spoorlijn naar de andere te moeten komen. Of de Auke Fleerstraat, of de Tubantiasingel. Terwijl het tunneltje is nog steeds is!!! Zo jammer.ik zou erg benieuwd zijn hoe dat tunneltje er bijligt. Zit het echt verstopt onder die spoordijk?
Helemaal eensVeteraan schreef: ↑di feb 07, 2023 8:36 pmJa, het schijnt volgestopt te zijn. Het lijkt me geweldig om dat tunneltje terug te zien! En zonder rails is het voor fietsers een prachtige doorgang, een waar monument! Juist ook voor de fietsers die niet van Hengelo naar het centrum van Enschede willen.Daniela schreef: ↑di feb 07, 2023 8:33 pmJa dat is jammer iddVeteraan schreef: ↑di feb 07, 2023 8:23 pm Maar het Bouwhuistunneltje open maken is er niet bij. Vooral nu, met die omweg die de fietsers moeten maken om van de ene kant van de spoorlijn naar de andere te moeten komen. Of de Auke Fleerstraat, of de Tubantiasingel. Terwijl het tunneltje is nog steeds is!!! Zo jammer.ik zou erg benieuwd zijn hoe dat tunneltje er bijligt. Zit het echt verstopt onder die spoordijk?
Thomas de Keyserstraat t.h.v. nr. 123 (V-2023-3295): het bouwen van 8 geschakelde woonhuizen (ingediend d.d. 25 juli 2023)