Binnensingelgebied: Coberco-Terrein
-
- Member
Re: Binnensingelgebied: Coberco-Terrein
Gaat echt snel daar. Hopelijk begint de nieuwbouw ook snel.
-
- Member
tja , wie niet...
-
- Member
Nog wel een aardig oppervlak wat er door de sloop is vrijgekomen.
2 vragen; op het voormalige Aldi terrein zitten slangen in de grond en staat een soort 'afzuiginstallatie'.
Vraag 1; waarvoor dienen die slangen?
Vraag 2; waarvoor dient die installatie?
Ik neem aan dat ze verband houden met elkaar?
Vraag 1; waarvoor dienen die slangen?
Vraag 2; waarvoor dient die installatie?
Ik neem aan dat ze verband houden met elkaar?
https://www.ilvillaggio.nl/

23 woningen, in Italiaanse sferen aangekleed (alleen omdat Pulcinella daar vlakbij zit).....
Vanaf......475.000 euro, vrij op naam......
Rijtjeshuis! Geen vrijstaand huis.... Voor een half miljoen!!!!!

23 woningen, in Italiaanse sferen aangekleed (alleen omdat Pulcinella daar vlakbij zit).....
Dat is bodemsanering. Wellicht omdat hier vroeger een garage gevestigd was. In die container zit ook een afvoer. Wrs omdat er binnen iets verwarmd wordt voor het saneringsproces. Ik denk dat ze water pompen door de vervuilde grond net zolang het schoon is?
Aha, ik dacht al wel zoiets.
-
- Member
Maar het komt er wel mooi uit zien.Sunny schreef: ↑ma aug 16, 2021 8:25 pm https://www.ilvillaggio.nl/

-
- Member
Jammer. Ik snap de link mest Toscane ook niet. Zijn het die boompjes misschien!? Dit zijn blokkendozen.
Het zou mooi zijn als de invalswegen naar het centrum wat hoogte krijgen. Appartementen van 4 a 5 verdiepingen hadden hier niet misstaan.
Het zou mooi zijn als de invalswegen naar het centrum wat hoogte krijgen. Appartementen van 4 a 5 verdiepingen hadden hier niet misstaan.
-
- Member
24 minuten tussen Hornbach en Raiffeisenstraat? Of zat er een plaspause tussen?
-
- Member
Haha, er zat een winkelbezoekje tussen. Maar het zou zomaar kunnen in Enschede dat je er 24 minuten over doet. 

Nou, dat scheelt. Want met de fiets jakker je soms langs lange rijen auto's die op de singels stil staan of stapvoets rijden.
De TC Tubantia kopt:
De stadsherberg van Harald Droste met twintig kamers komt er gelukkig wel. Als buurtbewoner zou ik niet erg blij zijn met de Jumbo, dat trekt natuurlijk veel meer mensen/lawaai dan een biologische supermarkt.Het bijgeschaafde plaatje voor de oude melkhal in Enschede: geen biologische supermarkt maar een Jumbo.
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Jammer dat de mooie zaken niet komen wordt veel van hetzelfde.
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
Eens, maar ik ben wel benieuwd hoe goed de genoemde biologische supermarkt zich had gered in Enschede. Daarnaast lijkt de Jumbo een vestiging te gaan worden van Leussink (met vestigingen in o.a. Haaksbergen en Neede), dit zijn over het algemeen best mooie Jumbo's, met zoals in de Tubantia aangegeven, lokale producten en natuurlijk de bekende inloop-bierkoelkast 

Er zijn inderdaad al meerdere biologische supermarkten in Enschede. Reguliere supermarkten voegen ook steeds meer biologische producten toe aan hun assortiment, omdat ze anders te veel omzet mislopen. Ik snap de twijfel wel over het oorspronkelijke idee. Hopelijk komt er nog iets anders leuks.Boriq schreef: ↑di feb 22, 2022 11:49 am Eens, maar ik ben wel benieuwd hoe goed de genoemde biologische supermarkt zich had gered in Enschede. Daarnaast lijkt de Jumbo een vestiging te gaan worden van Leussink (met vestigingen in o.a. Haaksbergen en Neede), dit zijn over het algemeen best mooie Jumbo's, met zoals in de Tubantia aangegeven, lokale producten en natuurlijk de bekende inloop-bierkoelkast![]()