Roombeek (gehele project)
Man ik zag het net in de krant staan ....WAT ZIET DAT ER GOED UIT ZEG ..........zoiets had ik al jaren gewild bij het stationsplein en die lantarenpalen die er naast staan .....echt mooi .
Moet het ff in het echt gaan bekijken binnenkort ( ook al kom ik er vaak langs ) .
Om het echte resultaat te zien maar het ziet er goed uit .
Ook die 13.000 buxesstruiken die er neergezet zijn
.
Knap werk .
Dacht dat die watertafel weer een 10 jaren plan was en wonderbaarlijk staat die er nu al .
Moet het ff in het echt gaan bekijken binnenkort ( ook al kom ik er vaak langs ) .
Om het echte resultaat te zien maar het ziet er goed uit .
Ook die 13.000 buxesstruiken die er neergezet zijn

Knap werk .
Dacht dat die watertafel weer een 10 jaren plan was en wonderbaarlijk staat die er nu al .
Ok Enschedeers we hebben iets om trots op te zijn hahaha
.
Ik ben gisteren 2 maal bij dat appartementencomplex geweest ........1 keer overdag en 1 keer sávonds .
En overdag was ik al vol bewondering ...........maar daar gooide de avond nog een stapje bovenop
.
Wat mooi verlicht een aangekleed .
En ik ga dr vanuit dat het straks als de GRolsch verdwenen is .......doorgetrokken word waardoor het alleen nog maar mooier word !!
Wat mooi is dat man
.
IEts voor het CS Enschede ???
Lezen er ook wethouders mee .......HINT HINT

Ik ben gisteren 2 maal bij dat appartementencomplex geweest ........1 keer overdag en 1 keer sávonds .
En overdag was ik al vol bewondering ...........maar daar gooide de avond nog een stapje bovenop

Wat mooi verlicht een aangekleed .
En ik ga dr vanuit dat het straks als de GRolsch verdwenen is .......doorgetrokken word waardoor het alleen nog maar mooier word !!
Wat mooi is dat man

IEts voor het CS Enschede ???
Lezen er ook wethouders mee .......HINT HINT
En ik begin het steeds interessanter te vinden die Beek .....aangezien ik me een tijdje niet er in verdiept heb .
Maar ook dit project kenne we allemaal en ook daarlangs zou straks die Beek gaan lopen dus we krijgen een echte Beek midden in de stad !!

Hij steekt zelfs de Deurningerstraat over dus ............en zou helemaal langs de Grolsch lopen .
Maar ook dit project kenne we allemaal en ook daarlangs zou straks die Beek gaan lopen dus we krijgen een echte Beek midden in de stad !!

Hij steekt zelfs de Deurningerstraat over dus ............en zou helemaal langs de Grolsch lopen .