Enschedese geveltjes
Re: Enschedese geveltjes
En hij zal taai-taai-achtig moeten zijn, want een spritskoek kun je echt niet op je arm binden met een lint, want die is meteen gebroken.
En........daar zit bijna hetzelfde in! Kijk maar:
https://www.gezondheidplus.nl/zelf-taaitaai-maken/
https://www.gezondheidplus.nl/zelf-taaitaai-maken/
Hier nog maar eens weer een mooie gevel .Waar dit ?
Neem de mensen zo ze zijn,er zijn geen anderen.
Moeilijk ? is in oosten nog net binnen de singel.
Neem de mensen zo ze zijn,er zijn geen anderen.
Ook oosterstraat , maar dan tegenover de satellietwinkel bij de singel
Gerard je weet wel waar het is maar dit is geen Oosterstraat maar Ribbeltsweg
Het is Ribbeltsweg hoek BegoniastraatNeem de mensen zo ze zijn,er zijn geen anderen.
Maar Arie, we zijn al zo lang niet meer in bekende winkelstraten geweest, je zou kunnen zegen dat we compleet vervreemd zijn.
Maar ik mag vandaag weer naar Sanquin en zal mijn route door enkele bekende winkelstraten laten voeren...dus misschien tot later.
Maar ik mag vandaag weer naar Sanquin en zal mijn route door enkele bekende winkelstraten laten voeren...dus misschien tot later.
Ben benieuwd. Misschien een camera meenemen om een ander zoekplaatje te maken? Ik wens je verder succes en blijf gezond.
Eerst dacht ik dat het "het huis met de trap" was, zelfde vooruitstekende geveltje én in verbouw.
- Bijlagen
-
- 20201224_093154 (Klein).jpg (102.76 KiB) 6214 keer bekeken
Haverstraatpassage 74, Nienke's Cupcakes
Maar ik vond het reeds verbouwde en ingerichte pand van Nienke's Cupcakes, Muffins and More in de Haverstraat(passage)
- Bijlagen
-
- Haverstraat Nienke's Cupcakes, Muffins and More (3).jpg (83.45 KiB) 6215 keer bekeken
-
- Haverstraat Nienke's Cupcakes, Muffins and More (2).jpg (83.53 KiB) 6215 keer bekeken
-
- Haverstraat Nienke's Cupcakes, Muffins and More (1).jpg (91.83 KiB) 6215 keer bekeken
Uit een wat andere omgeving komt dit plaatje:
- Bijlagen
-
- Raadgeveltje.png (918.48 KiB) 6215 keer bekeken
Heel goed Eva. Ik wist niet dat het inmiddels verbouwd was. Ik ben zelf ook al een paar maanden niet meer in de binnenstad geweest vanwege de coronamaatregelen. Het is dus inderdaad het pand waarin Stolker zat en dus later is verbouwd.
Het doet mij denken aan het balkonnetje aan de gevel van het Stadhuis bij de Klokkenplas. Maar bij nader inzien is het toch niet. Maar eens verder kijken.
Het is niet in het centrum te vinden, wel binnen de singels.
De zijgevel van de school aan het Staringstraat, langs de Zeggeltlaan.
Dat is helemaal goed, Leon.
Deze foto was gemaakt vanaf het pad tussen het Suikerpaleis en de school.