Zuiderval (gehele project)
-
- Member
Re: Zuiderval (gehele project)
Huh, ik kan geen topic Kuipersdijk vinden??
Wellicht was het wat onduidelijk maar ik bedoel daadwerkelijk aan de Zuiderval, waar vroeger de Praxis was gevestigd.
-
- Member
Ooh, het stond bij fotoreportages. Maar dat zijn geen bouwplannen he!? 

-
- Member
-
- Member
-
- Member
Een loods, met een circustent.
Maar ik vind het wel mooi hoor. 

-
- Member
Zo komt het nieuwe complex aan de Wooldriksweg eruit te zien:
https://www.drostebouwgroep.nl/project/ ... l-enschede

Afbeeldingen komen van Drostebouwgroep.

Een glazen circustent was ook mijn eerste gedachteTwekkelerveld schreef: ↑di dec 22, 2020 6:15 pm Een loods, met een circustent.Maar ik vind het wel mooi hoor.
![]()

Wat sas as dós was kaans.
Het mag weer eens 0,0 kosten. Man man man, wat een eenheidsworst weer.Twekkelerveld schreef: ↑di dec 22, 2020 10:19 pm Zo komt het nieuwe complex aan de Wooldriksweg eruit te zien:
- Rikarchitecten
- Member
-
- Member
Ben ik dan de enige die het gebouw wel mooi vind? Er mogen van mij alleen wel een paar verdiepingen aan toegevoegd worden. Wat ze aan de overkant doen bij het Janninkkwatier, dat is pas treurig voor zo'n locatie.
Ja, ik vind het pand er ook goed uitzien, ben het er ook wel mee eens dat er hier en daar wat extra verdiepingen op hadden gemogen.
Ik vind het ook niet verkeerd.
Het is weinig verheffend en als eyecatcher bij binnenkomst van de stad dan kan ik me voorstellen dat het tegen valt.
Maar ik kijk ook naar hoe het gaat worden ten opzichte van de huidige situatie en dan is het toch een aardige opwaardering. Sowieso dat gedeelte van de stad.
Het is weinig verheffend en als eyecatcher bij binnenkomst van de stad dan kan ik me voorstellen dat het tegen valt.
Maar ik kijk ook naar hoe het gaat worden ten opzichte van de huidige situatie en dan is het toch een aardige opwaardering. Sowieso dat gedeelte van de stad.
Voor alle klagers die het maar niks vinden: laat eens een afbeelding zien die volgens jullie smaak wel gepast zou zijn.
- MarcBrugge
- Member
Ik ben vooral blij dat dit (al meer dan 11 jaar) braakliggende terrein bebouwd wordt! en daarbij zijn het zelfs aardig grote volumes.
Wat stond daar dan voordat het braak kwam te liggen?MarcBrugge schreef: ↑wo dec 23, 2020 9:06 pm Ik ben vooral blij dat dit (al meer dan 11 jaar) braakliggende terrein bebouwd wordt! en daarbij zijn het zelfs aardig grote volumes.
Lijkt mij het stationskoffiehuis van station Zuid hoek Wooldriksweg gezien vanaf Haaksbergerstraat.Sunny schreef: ↑wo dec 23, 2020 9:16 pmWat stond daar dan voordat het braak kwam te liggen?MarcBrugge schreef: ↑wo dec 23, 2020 9:06 pm Ik ben vooral blij dat dit (al meer dan 11 jaar) braakliggende terrein bebouwd wordt! en daarbij zijn het zelfs aardig grote volumes.
Hier een iets oudere versie. Oorspronkelijke staat.