Centrumkwadraat.
Re: Centrumkwadraat.
Ik kon vanmiddag goed merken dat ze zijn begonnen in de binnenstad. Ik kwam vanaf de Deurningerstraat de stad in, sloeg linksaf de Lasondersingel in en vanaf daar stond het tot bij de Vluchte helemaal vol, met aanvoer vanaf de straten vanaf rechts. Kortom; druk!
-
- Member
Bedankt voor de foto's maar weer. 

Ik was onderweg naar de kapper en dan kan er ook wel een fotootje worden gemaakt, dacht ik zo.
Maar ze zijn dus begonnen!
Maar ze zijn dus begonnen!
en de chaos is toegenomen , de pathmossingel gaat er ook een paar week uit, het wordt steeds fraaier...
Serieus? Wie bedenkt dat toch haha? Ongelooflijk. Kuipersdijk en Deurningerstraat momenteel chronische verstopt in de ochtend en avond.
-
- Member
Mooie foto's Twekkelerveld 

-
- Member
Bedankt Arie!
Fijn, die foto's.
Kamphuis sloopwerken mag zijn magie ook weer tentoonstellen op die verpauperde daklozendagopvang.
En ik las dat 85% van Bruninkmeyer al is verkocht/verhuurd. Dat is ook erg goed.
Kamphuis sloopwerken mag zijn magie ook weer tentoonstellen op die verpauperde daklozendagopvang.
En ik las dat 85% van Bruninkmeyer al is verkocht/verhuurd. Dat is ook erg goed.
-
- Member
Pff wat gaat dit nu ineens snel jongens. Zo heb je een verpauperd stuk stad en zo wordt alles tegelijkertijd aangepakt. Met dat er nu is gestart met de nieuwbouw van de Aldi, verwacht ik dat het stuk tussen de deurningerstraat en de kottendijk (waar nu de Aldi staat) ook snel zal worden plat gegooid. Dat zal deze toegang tot het centrum ook snel mooier maken.
Er wordt op de meubelboulevard Schuttersveld ook een nieuwe Aldi gebouwd zag ik vanmiddag.
-
- Member
Goed om te zien dat de bouw van de Aldi ook echt begonnen is nu.
Zo gaat de stadswoning Bruningmeyer aan de Niermansgang er uit zien. zie: https://www.bruningmeyer.nl/stadswoning ... uningmeyer
Dus als je uit dat witte huis stapt, zit je meteen op het stuur van een fiets of scooter. Als het afgesproken werk is, is het wel praktisch. Toch gevaarlijk als je 's ochtends nog niet helemaal wakker bent.
Het zou ook leuk worden als de voordeur naar buiten opendraait ipv binnen.
Die openslaande deuren zijn op het balkon .
Kenmerken van de Stadswoning:
Woonoppervlakte van ca. 186 m²;
2 slaapkamers en een badkamer;
3 separate toiletten;
Gehele woning is voorzien van vloerverwarming;
Openslaande deuren naar het balkon;
Balkon van ca. 12 m²;
Dakterras van ca. 47 m²;
Ligging op het oosten;
15 zonnepanelen;
Eigen parkeerplaats in de kelder nabij de entree van de stadswoning;
Eigen berging op de begane grond. bron: https://www.bruningmeyer.nl/stadswoning/
Hieronder nog een afbeelding van het bovenkant. zie video op: https://www.bruningmeyer.nl/#bruningmeyer
-
- Member