Mekkelholt
Re: Mekkelholt
Als er veranderingen zijn zal ik het zeker laten zien.
Ja het opgesloten zitten is beslist niet leuk. ik ben alleen en zit de hele dag alleen.
Contact met je naasten alleen via videobellen verder zie je alleen het personeel en af en toe een medebewoner
Ik hoop dat lady corona snel opdondert.
Ja het opgesloten zitten is beslist niet leuk. ik ben alleen en zit de hele dag alleen.
Contact met je naasten alleen via videobellen verder zie je alleen het personeel en af en toe een medebewoner
Ik hoop dat lady corona snel opdondert.
Neem de mensen zo ze zijn,er zijn geen anderen.
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Sterkte Bart. 

Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
Heel vervelend voor je Bart en sterkte daarmee. Misschien kunnen we je af en toe verblijden met een raadfoto? Ik heb er weer een geplaatst.
Bedankt voor het medeleven .Ja je moet je zelf zien te vermaken.
Ik heb in de loop van de jaren nogal wat foto's gemaakt en ben aan het zoeken of we er op het forum wat mee kunnen.
je zult het denk ik wel merken
Ik heb in de loop van de jaren nogal wat foto's gemaakt en ben aan het zoeken of we er op het forum wat mee kunnen.
je zult het denk ik wel merken
https://photos.app.goo.gl/Kvy7etEchzNEoevH8
lukt niet echt om hier een foto te krijgen, vandaar maar een link
Men is bezig met de laatste verdieping. op de voorgrond de werkzaamheden aan het warmtenet
lukt niet echt om hier een foto te krijgen, vandaar maar een link

Hier een opname van de 5e verdieping.
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Klik op bijlagen onder je gemaakte bericht, bestand toevoegen, kies de foto, klik of plaats in de tekst, en klik op voorbeeld of verstuur.Bensel schreef: ↑vr apr 24, 2020 1:16 pm https://photos.app.goo.gl/Kvy7etEchzNEoevH8
lukt niet echt om hier een foto te krijgen, vandaar maar een linkMen is bezig met de laatste verdieping. op de voorgrond de werkzaamheden aan het warmtenet
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
-
- Member
Mooi rondje foto's!
Hier weer een opname van de 5e verdieping. Het begint aardig op te schieten. Ik ben benieuwd hoe hoog het wordt.
Jouw viooltjes staan er mooi bij! 

Hoger dan dit gaat het niet worden, 5 verdiepingen. 1 meer dan dat er stond, maar de onderste verdieping was hoger bij de oude flats ivm winkelruimte
]even een update van de 5e verdieping van Ariénstate
-
- Member
Toch wel een mooi uitzicht over de stad zo vanaf de 5e verdieping.
Ja, maar ik woon op de tweede verdieping .Ik zou best op 5 willen wonen . maar ja het is anders gelopen.
Maar als het nodig is dat je hier naar toe moet heb je maar te accepteren wat vrij is.
Maar als het nodig is dat je hier naar toe moet heb je maar te accepteren wat vrij is.
Voor mijn gevoel is het veel groter dan de voormalige hoogbouw. Dat klopt natuurlijk ook wel, dit is hoger en ik heb het idee dat het ook breder is. De oudbouw had een aardig trottoir er voor en dan ook nog de overkapping. Dit lijkt me dichter aan de straat te staan.
Hier een update vanaf mijn appartement. Het lijkt dat ze met het dak bezig zijn