De ruimte naast de Robsonfabriek wordt ingericht als een gemêleerde woonwijk. Een mix van sociale huur, koop, klein en groot. Er komen 21 eengezinswoningen, 20 studio´s en 3 tiny houses voor de sociale verhuur. Daarnaast is er ruimte voor maximaal 14 koopwoningen. zie: https://www.domijn.nl/over-ons/actueel/ ... esenteerd/
Raad de plek
Re: Raad de plek
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Arie schreef: ↑zo apr 26, 2020 10:38 amDe ruimte naast de Robsonfabriek wordt ingericht als een gemêleerde woonwijk. Een mix van sociale huur, koop, klein en groot. Er komen 21 eengezinswoningen, 20 studio´s en 3 tiny houses voor de sociale verhuur. Daarnaast is er ruimte voor maximaal 14 koopwoningen. zie: https://www.domijn.nl/over-ons/actueel/ ... esenteerd/
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
Inderdaad het is de achterzijde van de oude villa van van Heek.
Ik dacht dat het wel even zou duren voordat men er achter kwam waar dit is
Maar er niet aan gedacht dat Arie Enschede tot in het kleinste hoekje Kent
Ik dacht dat het wel even zou duren voordat men er achter kwam waar dit is
Maar er niet aan gedacht dat Arie Enschede tot in het kleinste hoekje Kent
Neem de mensen zo ze zijn,er zijn geen anderen.
Dit raadplaatje is nog niet geraden. Ik doe er nog een plaatje bij van dit gebouw.
Wijk in wederopbouw is o.a. de Roombeek en de derde letter van het alfabet past bij Cromhofbleekweg .Dus Cromhofbleekweg
Neem de mensen zo ze zijn,er zijn geen anderen.
Het gebouw wat ik bedoel, draagt de naam van het 3e letter van het alfabet.
Die bedoel ik. De kantoorvilla CeeCee aan de Moutlaan. Zie meer hierover op: https://www.ceecee-enschede.nl/over-cee ... op-ceecee/
Waar hebben jullie het over?
Waar is de Moutlaan?
Waar staat dat gebouw?
Hebben we het over Enschede?
Waar is de Moutlaan?
Waar staat dat gebouw?
Hebben we het over Enschede?
zie mijn bericht van 26-1-2018 in topic straatnaambordjes op: viewtopic.php?f=9&t=27299&p=170141&hili ... an#p170141
De Moutlaan loopt van de Brouwerijstraat in noordelijke richting doodlopend, met een zijtak in oostelijke richting tot de Nieuwluststraat en een zijtak in westelijke richting tot de Fazantstraat. Daar had ik deze foto al eens eerder geplaatst.
Dus ongeveer op de plek waar de Grolsch fabriek heeft gestaan
Ach, dat wit/oranje/zwarte gebouw heb ik zelf gemaakt. Maar dat ramengebouw kan ik me niet voor de geest halen. Ik moet maar weer eens onder de tegel vandaan kruipen en de wereld ingaan.
Goed idee Veteraan. Maak dan ook nog wat foto's van straatnaambordjes. Ik ben er gisteren weer voor op pad geweest in de omgeving Dolphia. Ik zoek nog straatnaambordjes van o.m. Glanerbrug en Lonneker en verder Enschede buiten de bebouwde kom.
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
OOOHHHHOOOOOOHHHHH, Willem!!!!
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Eerlijk gekregen van iemand die hem bij werkzaamheden daar uit de container heeft gered.
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.