Hoek Deurningerstraat/Lasondersingel
Re: Hoek Deurningerstraat/Lasondersingel
Op de laatste foto kan je het lastig zien: Het witte kozijn aan de rechterzijde op de 1e verdieping is voorzien van een soort hoek zodat je redelijk vrij zicht naar buiten hebt. Leuk op het eerste gezicht, maar ze vertellen er alleen niet bij dat je er een ronde paal voor je raam voor terugkrijgt.. In kantoorpanden zie je ivm de draagconstructie dit wel vaker, maar in een woonhuis zou ik zo'n oplossing een gevalletje neparchitectuur vinden.
rietveld kon het wel...
-
- Member
Gisterenmiddag gezien dat bij de gevels langs de Deurningerstraat allerlei ontsierende gevel aanbouwsels zijn weggehaald. Duidelijke voorbereidingen voor wat gaat komen daar.Sunny schreef: ↑ma nov 11, 2019 1:31 pmEn daar is de zoveelste opwaardering!Dimitri91 schreef: ↑ma nov 11, 2019 1:19 pm https://marsarchitectuur.nl/project/deu ... renovatie/
Project, aan de andere kant van de Deurningerstraat.
Als het doorgaat, uiteraard.
Dat is zo te zien dat stuk waar nu de pizzeria, kapper en dergelijke zijn gesitueerd?
Wat sas as dós was kaans.
-
- Member
Krijgen we daar daar nog bewijs van?Hendrik schreef: ↑wo dec 04, 2019 7:16 pmGisterenmiddag gezien dat bij de gevels langs de Deurningerstraat allerlei ontsierende gevel aanbouwsels zijn weggehaald. Duidelijke voorbereidingen voor wat gaat komen daar.Sunny schreef: ↑ma nov 11, 2019 1:31 pmEn daar is de zoveelste opwaardering!Dimitri91 schreef: ↑ma nov 11, 2019 1:19 pm https://marsarchitectuur.nl/project/deu ... renovatie/
Project, aan de andere kant van de Deurningerstraat.
Als het doorgaat, uiteraard.
Dat is zo te zien dat stuk waar nu de pizzeria, kapper en dergelijke zijn gesitueerd?
Ik breng morgenvroeg mijn fiets naar Timmerman.Twekkelerveld schreef: ↑wo dec 04, 2019 7:23 pmKrijgen we daar daar nog bewijs van?
Ik zal wat foto's schieten.
Het was me al wel opgevallen dat ze aan de gevel van Billy Bob's bezig waren maar ik had niet het idee dat er zaken verwijderd werden. Maar ik zal morgen kijken.
-
- Member
Bedankt voor de foto's weer
En inderdaad. Er komt juist wat bij. Die stukken ijzeren balk zaten daar volgens mij nog niet......Sunny schreef: ↑wo dec 04, 2019 7:32 pmIk breng morgenvroeg mijn fiets naar Timmerman.
Ik zal wat foto's schieten.
Het was me al wel opgevallen dat ze aan de gevel van Billy Bob's bezig waren maar ik had niet het idee dat er zaken verwijderd werden. Maar ik zal morgen kijken.
-
- Member
Bedankt voor de update.
Graag gedaan.
Aardig stukje geworden zo.
Aardig stukje geworden zo.
vooral aardig lelijk...
-
- Member
De verhuur van de Lasonderdriehoek is gestart, getuige de bordjes aan de gevel.

-
- Member
Ik heb even op die site gekeken, maar 965-1125euro in de maand vind ik iets teveel.
-
- Member
Eentje heeft een mooi groot bord als uitzicht. Misschien is die wat goedkoperTwekkelerveld schreef: ↑wo mar 11, 2020 7:56 pm Ik heb even op die site gekeken, maar 965-1125euro in de maand vind ik iets teveel.

-
- Member

-
- Member
Nog steeds dat ANWB bord niet terug gedraaid...
Ik verbaas me telkens hoeveel er ontwikkeld kan worden op een, naar wat ik dacht, vrij beperkt stukje grond.