Zuiderval (gehele project)
- MarcBrugge
- Member
Re: Zuiderval (gehele project)
Ik reed vandaag langs de oude BMW dealership (Broekhuis), en zie tot mijn verbazing dat die nu volledig gesloopt wordt? Iemand enig idee wat hier gaat komen?
-
- Member
De BMW dealer wel weer als het goed is. Pand was behoorlijk beschadigd door brand en zal nu helemaal opnieuw worden opgebouwd.
1 brandende electrische auto, zoveel schade...
Daar heb ik mij ook over verbaasd Hans, afgelopen half jaar vaak langs gereden. Maar het enige glas in de gehele glazen gevel wat gebroken is was door de brandweer (buren) ingeslagen.
Wat sas as dós was kaans.
binnen was veel schade , neerslag van giftige dampen en rook die vrijgekomen zijn bij de meltdown van het accupakket.
de hele staalconstructie die als een exoskelet het hele gebouw omvat , moet worden gereinigd en opnieuw gecoat.
de hele staalconstructie die als een exoskelet het hele gebouw omvat , moet worden gereinigd en opnieuw gecoat.
vanmorgen bij tuv nord een hele bijles over electrische auto,s en waterstof gehad .
en de gevolgen van ethanolbijmenging in benzine besproken , daar heb ik aanschouwingsmateriaal voor aangeleverd.
en de gevolgen van ethanolbijmenging in benzine besproken , daar heb ik aanschouwingsmateriaal voor aangeleverd.
Hmm, mijn zwager in Groningen heeft sinds vorige week een Huynda waterstof auto. Puur waterstof met nog geen 6 tankplaatsen in Nederland. Dat is plannen anders heb je een probleem.
mag die in parkeergarages ? en heeft hij die particulier of zakelijk aangeschaft ?
Ik ben gisteren nog over de Getfertsingel gereden en zie dat bij het bouwproject Janninkkkwartier aan de Zuiderval nu nog een grote kale vlakte is. Geen enkel bouwactiviteit te zien. Wanneer wordt daarmee begonnen of is het gestopt?
Ik ben er vanmiddag langsgefietst en ik heb ook wel foto's gemaakt (maar niet op dit forum gezet) omdat er idd vrij weinig/niets te zien is.
Ik zag wel dat er wegen waren aangelegd (waar die uiteindelijk zouden moeten komen).
Maar dat was ook het meest spannende.
Goed bezig Sunny
Alle bouwprojecten even langs gegaan?

En 2 maanden later is er nog steeds geen teken van leven...Sunny schreef: ↑di mar 31, 2020 2:32 pmIk ben er vanmiddag langsgefietst en ik heb ook wel foto's gemaakt (maar niet op dit forum gezet) omdat er idd vrij weinig/niets te zien is.
Ik zag wel dat er wegen waren aangelegd (waar die uiteindelijk zouden moeten komen).
Maar dat was ook het meest spannende.
Ik heb ergens gelezen dat de projectontwikkelaar annex aannemer door de rechter gesommeerd is om het afgesproken aantal kavels te kopen. Er is wel iets aan de hand, maar wat?
-
- Member
O, jee. Is de projectontwikkelaar zich aan het terugtrekken? Een stukje verderop tussen de Rabobank en de Woonplaats gebeurt ook maar niets.
Ik reed vorige week vanuit zuid over de knalhutteweg/kuipersdijk (kom daar niet zo vaak) en zag dat de DCW helemaal weg is. Iemand idee wat daar komt? Hornbach?
Ooh noh
Maar Hornbach heeft eind januari al groen licht gekregen. Ze wilden zsm beginnen zoals men zei. Het blijft stil.
Zullen we het op corona gooien?