Winterfoto's Enschede
Re: Winterfoto's Enschede
Wethouder Nijhuisstraat 1964 Sneeuwschuiver en strooiwagens Gemeentelijke Reinigingsdienst.
Er ligt weer sneeuw in Enschede en mijn hond Simba vind het wel mooi in het bomenpark aan de Haaksbergerstraat hoek Ferdinand Bolstraat.
Heeft iemand nog mooie sneeuwfoto's gemaakt? Ik ben benieuwd.
Heeft iemand nog mooie sneeuwfoto's gemaakt? Ik ben benieuwd.
Gisteren tijdens het sneeuwen in Deventer op De Brink lag er in korte tijd een flink laagje stevige kraaksneeuw.
Vandaag wat foto's gemaakt op de Oude Markt bij Winter Wonderland en ijsbaan
Volgens mij kunnen we nog meer 'winter' verwachten. Er vlogen zojuist wel een stuk of 8 ganzen in grote V-formaties over.
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Of ze vliegen snel weg van kerstdis. De jacht is open.
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
Deze was net iets te laat...
- Bijlagen
-
- Gebraden gans.JPG (42.45 KiB) 13556 keer bekeken
Uniek plaatje in Enschede: een ondergesneeuwde mega-Boeing
Gepubliceerd op: 11/12/2017
IN BEELD: Uniek plaatje in Enschede: een ondergesneeuwde mega-Boeing
De voorstanders van de luchthaven Twenthe moeten dit voor ogen hebben gehad. Twente als landing- en startplaats van verkeersvliegtuigen die af en aan vliegen. Een mooi beeld, maar helaas, de Boeing 747 die vorige week landde, staat moederziel alleen in het witte landschap te wachten tot de slopers toeslaan.
Forenzen die over de Weerseloseweg rijden zien de 747 als een iconisch beeld in volle glorie op de startbaan staan. Het vliegtuig is het grootste dat ooit vliegveld Twenthe aandeed. De Boeing is 24 jaar oud, heeft achttien wielen, weegt 200 ton, heeft een spanwijdte van 64,4 meter en is 70,6 meter lang. Het bedrijf AELS - Aircraft-End-Of-Life-Solutions ontfermt zich over het vliegtuig dat geheel wordt gedemonteerd. Eerder landde op 27 april een Airbus op Twente Airport die in een paar maanden tijd uit elkaar werd gehaald.
© Newsroom Enschede, de samenwerking tussen TC Tubantia en 1Twente Enschede - foto's: Carlo ter Ellen
bron: http://www.tvenschedefm.nl/in-beeld-uni ... em?1054054
Gepubliceerd op: 11/12/2017
IN BEELD: Uniek plaatje in Enschede: een ondergesneeuwde mega-Boeing
De voorstanders van de luchthaven Twenthe moeten dit voor ogen hebben gehad. Twente als landing- en startplaats van verkeersvliegtuigen die af en aan vliegen. Een mooi beeld, maar helaas, de Boeing 747 die vorige week landde, staat moederziel alleen in het witte landschap te wachten tot de slopers toeslaan.
Forenzen die over de Weerseloseweg rijden zien de 747 als een iconisch beeld in volle glorie op de startbaan staan. Het vliegtuig is het grootste dat ooit vliegveld Twenthe aandeed. De Boeing is 24 jaar oud, heeft achttien wielen, weegt 200 ton, heeft een spanwijdte van 64,4 meter en is 70,6 meter lang. Het bedrijf AELS - Aircraft-End-Of-Life-Solutions ontfermt zich over het vliegtuig dat geheel wordt gedemonteerd. Eerder landde op 27 april een Airbus op Twente Airport die in een paar maanden tijd uit elkaar werd gehaald.
© Newsroom Enschede, de samenwerking tussen TC Tubantia en 1Twente Enschede - foto's: Carlo ter Ellen
bron: http://www.tvenschedefm.nl/in-beeld-uni ... em?1054054
Iemand al winterfoto´s gemaakt van vandaag"? Ik ben vandaag helaas niet zo mobiel maar heb wel deze foto´s van mijn woonomgeving gemaakt.
ik had alleen foto gezien met een ijsbeer er op , willem zei dat het nep was...
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Ik zie geen beren op de weg.
- Bijlagen
-
- winter2019.JPG (64.07 KiB) 12352 keer bekeken
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.