Raad de plek
Re: Raad de plek
Het begint luguber te worden. Hierbij maar gauw weer een nieuwe raadplaat. Lijkt mij dit keer wel makkelijker.
Hahaha, ik zie nu pas dat ik opknoping i.p.v. ontknoping schreef..... oh, dit zegt genoeg over mij.
Ik heb mijn karakter verraden.

Ik heb mijn karakter verraden.

Welkom PlekVis.PlekVis schreef:nieuw hier, Danny, geboren enschedeër, woon in losser, maar weet het ook niet (ook niet met hulp van pa, geboren in '49 op velve), gelukkig, morgen eerst ff rondje fietsen om foto's te maken, heb de laatste dagen doorgebracht dit topic van begin tot eind door te lezen...
na http://www.garagejournal.com/forum/show ... hp?t=51567 toch wel mooiste op hele interwebs
Je valt wel op een verkeerd moment binnen.

Zo zijn we niet altijd hoor.

Niet bang worden. We zullen geen gekke dingen doen.Arie schreef:Het begint luguber te worden. Hierbij maar gauw weer een nieuwe raadplaat. Lijkt mij dit keer wel makkelijker.
Is dit bij 't Diekman in de buurt?
Nee, niet bij het Diekman in de buurt.Veteraan schreef:Niet bang worden. We zullen geen gekke dingen doen.Arie schreef:Het begint luguber te worden. Hierbij maar gauw weer een nieuwe raadplaat. Lijkt mij dit keer wel makkelijker.
Is dit bij 't Diekman in de buurt?
Dat is juist PeterPeter.h schreef:Kottendijk?

Geen idee. Misschien een hint?Veteraan schreef:Waar is dit?
Binnen de singels.
En hier is een wat groter plaatje.
En hier is een wat groter plaatje.
- Bijlagen
-
- Raad de plek 2.JPG (86.64 KiB) 6906 keer bekeken
Laatste stukje Rietmolenstraat iets verderop na de Molukkenstraat de Heutinkstraat..
Groet Neckar.
Groet Neckar.
De scholen zijn weer begonnen. Het wordt weer tijd voor een raadplaatje. Het is er wel een uit de oude doos, welke school is dit?
Oude school G.J. van Heekstraat hoek Toekomststraat..
Neckar
Neckar
- GerritHondelink
- Member
i.d.d. school aan de toekomststr. tegenover deze school schoenmakerij 'de Schoen' gevestigd in een oude boerderij die stond op de andere hoek van de Toekomststraat en de G.J. van Heekstraat. Tegenwoordig Toon's Snelbuffet.
zijn daar meer fotos van ?
Ja deze van 1940. De raadfoto is van 1930. Maar het is de Wooldrikshoekschool aan de Wooldrikshoek nr. 77hans schreef:zijn daar meer fotos van ?
dus niet aan de gj van heekstraat ?