Bedoel je bij Randstad?hans schreef:niemand ?
aan de rand van de stad....

Bedoel je bij Randstad?hans schreef:niemand ?
... maar wel compleet met kerstboom. Hoe wanstaltig lief... mag 'ie bij Hans in de tuin?Vincent1971 schreef:
Het is in ieder geval NIET mijn tuinkabouter
Veteraan schreef:... maar wel compleet met kerstboom. Hoe wanstaltig lief... mag 'ie bij Hans in de tuin?Vincent1971 schreef:
Het is in ieder geval NIET mijn tuinkabouter
ja , een hele beker aardbeithee....Veteraan schreef:Jongens, heeft Hans gedronken?
Arie schreef:Bedoel je bij Randstad?hans schreef:niemand ?
hans schreef:Arie schreef:Bedoel je bij Randstad?hans schreef:niemand ?
Arie maakt er meer werk van en maakt ook foto's van diverse punten. Dat maakt dat de foto's waarde hebben voor de toekomst. En de moeite die hij voor het forum doet is daarmee zichtbaar.Daniela schreef:ja ik maak mijn foto´s uit de auto
![]()
villa van Heek aan de Oude Markt?Veteraan schreef:Een nieuw raadplekje, dan stoppen we maar met bovenstaande
Dat lijkt behoorlijk, Arie. Misschien was dat ook wel de opzet.Arie schreef:villa van Heek aan de Oude Markt?Veteraan schreef:Een nieuw raadplekje, dan stoppen we maar met bovenstaande
In het grasVeteraan schreef:Dat lijkt behoorlijk, Arie. Misschien was dat ook wel de opzet.Arie schreef:villa van Heek aan de Oude Markt?Veteraan schreef:Een nieuw raadplekje, dan stoppen we maar met bovenstaande
Maar waar staat die kleine replica?