Raad de plek
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Re: Raad de plek
Ergens op het Wooldrik?Jeff schreef:Een mooi zoekplaatje met één probleem: ik weet zelf ook niet meer precies waar deze gemaakt is. Laten we zeggen: ten oosten van Enschede.
Tsja, als ik het zelf ook niet meer weet loopt dit een beetje dood. Ik heb deze foto ooit gemaakt op een middagje lang het spoortje Enschede->Gronau in aanleg en deze foto kan dus heel goed uit Gronau komen. Ik keur het antwoord van Hendrik daarom maar goed
.

Ho, maar zo zijn we niet getrouwd!
Dan moet Hendrik met het bewijs komen.
Dus Hendrik, foto gaan maken, eerder zijn we niet tevreden.
- Vincent1971
- Member
Gezien het type baksteen gok ik toch in Nederland..ik denk ergens langs de Gronausestraat
Een goed begin heeft geen einde
Nog een foto, misschien dat iemand het type lantaarnpaal herkend?
- Bijlagen
-
- Im000293.jpg (192.46 KiB) 8134 keer bekeken
Het wordt nu wel moeilijk om deze plek te raden als Jeff zelf de juiste locatie niet weet en ons nadere aanwijzing kan geven. Ik stel dan ook voor om een nieuwe raadplek foto te plaatsen. Ditmaal een uit de oude doos, maar dit pand staat er nog steeds. Waar is het?Jeff schreef:Nog een foto, misschien dat iemand het type lantaarnpaal herkend?
Het is een gokje van mij, ziet er wel redelijk duits uit. Meer weet ik niet, zeker geen lokatie.Veteraan schreef:Ho, maar zo zijn we niet getrouwd!
Wat sas as dós was kaans.
Hendrik schreef:Het is een gokje van mij, ziet er wel redelijk duits uit. Meer weet ik niet, zeker geen lokatie.Veteraan schreef:Ho, maar zo zijn we niet getrouwd!

Raadplaatje uit de oude doos te moeilijk?
ik dacht eerst aan het pand met het twentsche ros glas in lood raam , maar die is het niet...
hint ?
hint ?
Ik kan er ook niet uitkomen dat raadplaatje van Jeff 

Ja, Arie, ik ben bang dat het inderdaad weer zo'n plek is waar we regelmatig langskomen, maar niet meer zien zoals het hier op de foto getoond wordt.Arie schreef:Raadplaatje uit de oude doos te moeilijk?
Lipperkerkstraat?
Javastraat?
Je hebt er misschien wel eens een kopje thee gedronkenVeteraan schreef:Ja, Arie, ik ben bang dat het inderdaad weer zo'n plek is waar we regelmatig langskomen, maar niet meer zien zoals het hier op de foto getoond wordt.Arie schreef:Raadplaatje uit de oude doos te moeilijk?
Lipperkerkstraat?
Javastraat?

sprakel in het bos!
toen nog zonder bos...
toen nog zonder bos...
Gokje, Minkmaatstraat?Jeff schreef:Nog een foto, misschien dat iemand het type lantaarnpaal herkend?
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het overal.
Warempel!
Zie ook: http://www.platvoet.info/index_bestanden/Page1316.htm
Zie ook: http://www.platvoet.info/index_bestanden/Page1316.htm
Het is inderdaad toen nog café Sprakel Lonneker Overmaatweg in het jaar 1920, nu theehuis Sprakel in 't Bos aan de Overmaatweg 45hans schreef:sprakel in het bos!
toen nog zonder bos...
ik ben er nog nooit geweest moet ik bekennen...