Raad de plek
- Vincent1971
- Member
Re: Raad de plek
Dat kan nket, Vincent, ik herken die bij, die zit op mijn anemoon, in mijn tuin!!!!
Arie, wat doe je ons aan?

Ik zal het wat gemakkelijker maken.Veteraan schreef:Dat kan nket, Vincent, ik herken die bij, die zit op mijn anemoon, in mijn tuin!!!!
Niemand weet deze plek?
Aan de bouw te zien ergens op het Laares misschien Rozenstraat, Leliestraat ????
Neckar.
Neckar.
- Vincent1971
- Member
Het is de Laaresstraat hoek Rozenstraat.Neckar schreef:Aan de bouw te zien ergens op het Laares misschien Rozenstraat, Leliestraat ????
Neckar.
Krijg ik nu een heel klein bekertje of misschien alleen het voetje ??
Groet Neckar.
Groet Neckar.
- Vincent1971
- Member
Neckar schreef:Krijg ik nu een heel klein bekertje of misschien alleen het voetje ??
Groet Neckar.

Een goed begin heeft geen einde
Neckar als beloning mag je een nieuwe raadfoto plaatsenNeckar schreef:Krijg ik nu een heel klein bekertje of misschien alleen het voetje ??
Groet Neckar.

Ik dacht al hierop komt wel reactie en ja hoor.
Maar ik voel me nederig ik kan wel mooi lullen en mooie verhaaltjes plaatsen en ook mooie foto's maken maar ze hier te plaatsen dat is een andere zwakke en misschien domme kant van me.. Ik denk dat ik maar eens naar Veteraan moet om wat te leren. Ik weet zeker dat ze wel tijd heeft voor zo'n aardige vent. Hoop ik !!!! Nem wa nen toet'n met wat lekkers te fret'n met..
Neckars Hermke..
Maar ik voel me nederig ik kan wel mooi lullen en mooie verhaaltjes plaatsen en ook mooie foto's maken maar ze hier te plaatsen dat is een andere zwakke en misschien domme kant van me.. Ik denk dat ik maar eens naar Veteraan moet om wat te leren. Ik weet zeker dat ze wel tijd heeft voor zo'n aardige vent. Hoop ik !!!! Nem wa nen toet'n met wat lekkers te fret'n met..
Neckars Hermke..
Ook zonder fret'n bin ie welkomNeckar schreef:Ik dacht al hierop komt wel reactie en ja hoor.
Neckars Hermke..

Bij de Stichting 55+ kun je ook computerles krijgen. Voor de kosten hoef je het niet te laten € 15,- per cursus.
Windows 7 voor beginners, idem voor gevorderden, Windows 8, en Word-Excel-Powerpoint.
Echt de moeite waard. http://55plus-enschede.nl/wp/
Nee, ik scheep je niet af. Je bent nog steeds welkom.

Heb me al opgegeven mij de Wester speeltuin. Beetje bij timmeren maar ik red me er wel mee en wat ik wil dat kan ik al wel maar foto's plaatsen daar heb ik nog wat steun voor nodig.
Neckar..
Neckar..
Mailtje is onderweg 

Trouwens, hamer en spijkers heb je meestal niet nodig bij computerlessen ....dus dat timmeren dat moet je maar aan de weg doen.
In afwachting dat Neckar de cursus heeft volbracht, plaats ik hierbij een nieuw raadplaatje. Waar is het en wat is het?
Kijk ook eens op deze topic: http://enschede-stad.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=1303Neckar schreef:Ik dacht al hierop komt wel reactie en ja hoor.
Neckars Hermke..
Geen nood. Veteraan heeft me al bijgepraat. Ben nu nog even druk met andere dingen maar dan gaat het echt gebeuren. Heb nog wel wat in de klapper. En heb er ook een rood gemeente wapentje bij..
Groet Neckar.
Groet Neckar.