Dat is helemaal juist VeteraanVeteraan schreef:De boerderij tussen de Haaksbergerstraat en het Kerkhof in Usselo.
Voorheen ging elke bezoeker over het erf.

Dat is helemaal juist VeteraanVeteraan schreef:De boerderij tussen de Haaksbergerstraat en het Kerkhof in Usselo.
Voorheen ging elke bezoeker over het erf.
Dit beeldje staat voor de ingang van Servicebureau West aan de B.W. ter Kuuilestraat.Veteraan schreef:Waar staat dit beeldje?
Dat klopt helemaal, Arie.Arie schreef:Dit beeldje staat voor de ingang van Servicebureau West aan de B.W. ter Kuuilestraat.Veteraan schreef:Waar staat dit beeldje?
Vincent is dat het transformatorhuisje aan de H.B. Blijdensteinlaan 85?Vincent1971 schreef:
Plaats ik even deze..kwam ik vanmiddag nog tegen. Vind het toch wel een bijzonder transformator huisje. Nog niet eerder gezien in deze vorm.
Universiteit Twente?Veteraan schreef:Waar vind je dit plekje?
Nee Arie, dat is niet goed.Arie schreef:Universiteit Twente?Veteraan schreef:Waar vind je dit plekje?
Nee, Willem, dat is ook niet goed.enschedeinansichten schreef:Bij de Lonnekerbrug ?
Dat klopt inderdaad, Neckar!Neckar schreef:Volgens mij is die ergens bij Dolphia terecht gekomen maar weet niet precies waar..
Neckar.
Nee !! weet het de Halifax viel aan de kwinkelerweg in Boekelo 2 doden en 4 overlevenden..