Raad de plek
Re: Raad de plek
Bij mij om de hoek dus ik weet het maar ga het niet verklappen.
Dus geen prijs voor mij.
Groet Neckar.
Dus geen prijs voor mij.
Groet Neckar.
fout....
In de zomer is het meestal lekker ....... en dat ben je.
Neckar..
Neckar..
correct !
Helemaal goed Veteraan en de juiste foto er bij gevondenVeteraan schreef:Door dat trapje rechts, dacht ik aan de Hendrik ter Kuilestraat

Helaas heb ik nu geen gelegenheid om een nieuw plaatje te plaatsen.Arie schreef:Helemaal goed Veteraan en de juiste foto er bij gevondenVeteraan schreef:Door dat trapje rechts, dacht ik aan de Hendrik ter Kuilestraat
Volgende week zal ik weer eens met het fototoestel de straat op gaan.
Dan doen we er even een makkelijker tussendoor. Welke straat?Veteraan schreef:Helaas heb ik nu geen gelegenheid om een nieuw plaatje te plaatsen.Arie schreef:Helemaal goed Veteraan en de juiste foto er bij gevondenVeteraan schreef:Door dat trapje rechts, dacht ik aan de Hendrik ter Kuilestraat
Volgende week zal ik weer eens met het fototoestel de straat op gaan.
Dat is juist Hendrik. Dat weet je of iemand anders ook wel de naam van deze straat.Hendrik schreef:Hendrik Smeltweg?
Ook dat is correctHendrik schreef:Benkoelenstraat?

Hierbij maar weer een raadfoto uit een oude doos. Welke straat, misschien ook bij te vertellen welke gebeurtenis?
Tegen over het voormalige Memphis Hotel de hoek om richting Parkweg..
Helaas weet ik niet met welke gebeurtenis. Maar denk met een Palmpasen optocht..
Groet Neckar.
Helaas weet ik niet met welke gebeurtenis. Maar denk met een Palmpasen optocht..
Groet Neckar.
Het is inderdaad bij het vm Memphis Hotel, n.l. de M.H. Tromplaan hoek Stadsmatenstraat bij de ingang van het Volkspark. De optocht heeft waarschijnlijk met de Koninginnedag te maken. Vroeger was dat de Rembrandtlaan. zie ook: http://www.onbekendinnederland.nl/oplos ... index.htmlNeckar schreef:Tegen over het voormalige Memphis Hotel de hoek om richting Parkweg..
Groet Neckar.
Is het muziekkorps de Enschedese Politie Muziek vereniging?
Wat sas as dós was kaans.
Als je de foto iets vergroot, zie je op het vaandel staan: Enschedese Burger HarmonieHendrik schreef:Is het muziekkorps de Enschedese Politie Muziek vereniging?