Ik denk dat het bij landhuis De Kolk hoort aan de Hengelosestraat 410hans schreef:valt dat eigenlijk al onder drienerlo ?
Raad de plek
Re: Raad de plek
hengelosestraat.
Het is inderdaad aan de Hengelosestraat ter hoogte van de Uranusstraat.hans schreef:hengelosestraat.
mijn dochter wist het meteen , ze zit een paar meter verder op school....
Heel goed Hanshans schreef:mijn dochter wist het meteen , ze zit een paar meter verder op school....

Word je slaperig van mijn vraag om een nieuwe raadfoto?hans schreef:

Misschien moet ik het dan maar niet meer vragen of heeft iemand anders nog een nieuwe raadfoto?
Links naast de witte huizen het winkelwoonhuis vroeger van Bloemisterij Hienz met daarachter het huis waarin de ketels stonden voor de kassen tevens woonde daar een van de medewerkers in. De kassen stonden haast tot aan de Schietbaanweg.
rond 1953 werden de kassen al niet meer gebruikt en was tot speelterrein geworden van o.a. ondergetekende die aan de Schietbaanweg woonde..
Groet Neckar..
rond 1953 werden de kassen al niet meer gebruikt en was tot speelterrein geworden van o.a. ondergetekende die aan de Schietbaanweg woonde..
Groet Neckar..
Mooie informatie NeckarNeckar schreef:Links naast de witte huizen het winkelwoonhuis vroeger van Bloemisterij Hienz met daarachter het huis waarin de ketels stonden voor de kassen tevens woonde daar een van de medewerkers in. De kassen stonden haast tot aan de Schietbaanweg.
Groet Neckar..

Dat vind ik ook niet zo grappig van je, Hans. Arie doet genoeg. Plaats ook eens een raadplaatje. Hou die minder leuke reactie voortaan achterwege alsjeblieft.Arie schreef:Word je slaperig van mijn vraag om een nieuwe raadfoto?hans schreef:![]()
Misschien moet ik het dan maar niet meer vragen of heeft iemand anders nog een nieuwe raadfoto?
Ja dat heb ik wel maar hoort in een ander Topic..
Groet Neckar.
Groet Neckar.
Ik ben benieuwd. Topic: Waar gebeurde verhalen?Neckar schreef:Ja dat heb ik wel maar hoort in een ander Topic..
Groet Neckar.
Arie schreef:Word je slaperig van mijn vraag om een nieuwe raadfoto?hans schreef:![]()
ik moet nog steeds een kaartje kopen voor de camera, vanavond eerst nog naar münchen, maandag misschien....
Staat er al op Arie..
Neckar..
Neckar..
Dat is tenminste een reden.hans schreef:Arie schreef:Word je slaperig van mijn vraag om een nieuwe raadfoto?hans schreef:![]()
ik moet nog steeds een kaartje kopen voor de camera, vanavond eerst nog naar münchen, maandag misschien....
In München verkopen ze die kaartjes ook. Heel modern, zelfs in Duitsland. Ook stromend water en electriciteit....

Hans ik wens je een goede reis naar München en kom weer goed terug, want dat is belangrijker. Jouw foto's komen wel een keer. We wachten dus in spanning af.hans schreef:Arie schreef:Word je slaperig van mijn vraag om een nieuwe raadfoto?hans schreef:![]()
geen kaartjeswinkel gezien , wel heel veel bordjes met (d)umweltzone....
ik mag morgen een kaartje uit een tablet gebruiken.
ik mag morgen een kaartje uit een tablet gebruiken.