Leegstand
Re: Leegstand
Nr. 33 van de leegstandlijst: lege winkels Alfatoren hoek Mooienhof - Boulevard 1945
Nr. 23 van de leegstandlijst: Hardick Seckelterrein Kuipersdijk -Kalimantanstraat
en de huurders van het oude complex moesten er zo nodig uit , voor dit...
Nr. 25 van de leegstandlijst: Bedrijfsverzamelgebouw Getfertweg - Zuiderspoorstraat
- Pitr de Nerd
- Member
Om moedeloos van te worden, die leegstand. Je zou haast beter de bedrijven kunnen plaatsen die nog wel "bewoond" zijn. Volgens mij kost dat minder tijd.
En dan blijvenze nog maar nieuwbouwen ook. Compleet gek.
Pitr
En dan blijvenze nog maar nieuwbouwen ook. Compleet gek.
Pitr
"Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar niet op zijn eigen feiten"
10000% mee eens!
Op de hoek van het kruispunt Zuiderval en Varviksingel is aan de Zuiderspoorstraat een flat gebouwd waarvan de winkelruimtes op de begane grond nog steeds leeg staan. Ik heb dit niet op de leegstandlijst kunnen terugvinden.
- Vincent1971
- Member
@Arie,
Aan de overkant voorbij dat kruispunt staat t.o.v. de Tubantia een grote kale vlakte..heb je die ook al hier staan?
Aan de overkant voorbij dat kruispunt staat t.o.v. de Tubantia een grote kale vlakte..heb je die ook al hier staan?
Een goed begin heeft geen einde
Ja, zie mijn bericht van 5 maart 2014. Dat was nr. 24 van de leegstandlijst: braakligging Zuiderval 1 Zuiderval _ CromhoffsbleekwegVincent1971 schreef:@Arie,
die leegstand is geen groot wonder , de huurprijzen zijn absurd.
Nog iets wat leeg staat.
zie www.edobergsmalaan.nl
zie www.edobergsmalaan.nl
Neem de mensen zo ze zijn,er zijn geen anderen.
Ook dit pand aan de Deurningerstraat 6 vroeger architectuurcentrum staat leeg (staat niet op de leegstandlijst).
Op nr. 45 van de leegstandlijst staat: braakligging Brunink West Heersenkampweg (ten Z van Helmerhoek). Ik ben daar vanmiddag even heen gefietst, maar ik heb dat braakliggend terrein niet kunnen vinden. Wel weilanden met daarop een schaapskudde en iemand die daarbij een hond training gaf.
-
- Member
Ik denk dat het tijd wordt dat Saxion een keer een parkeergarage gaat bouwen daar in de omgeving.
Als die problemen zo hoort met parkerende studenten daar in de buurt tenminste.
Als die problemen zo hoort met parkerende studenten daar in de buurt tenminste.
Nr. 9 van de leegstandlijst: Ambachtsschool Boddenkampsingel. zie ook topic: http://enschede-stad.nl/forum/viewtopic ... &start=100