Raad de plek
Re: Raad de plek
staat dat er nog ?
Blenken, Veenstraat. Nu Oldenzaalsestraat. Staat nu De Blenken, seniorenflat.
Wat sas as dós was kaans.
Dat is snel geraden Hendrik en weer juist.Hendrik schreef:Blenken, Veenstraat. Nu Oldenzaalsestraat. Staat nu De Blenken, seniorenflat.

In de wijk Twekkelerveld?Veteraan schreef:Hier is d'r eentje:
Nee, Arie, daar is het niet.Arie schreef:In de wijk Twekkelerveld?Veteraan schreef:Hier is d'r eentje:
Veteraan kom maar met een hint, want zo wordt het toch niet geraden. 

Dit plaatje is niet in Twekkelerveld te vinden, maar wel in de aangrenzende omgeving.Arie schreef:Veteraan kom maar met een hint, want zo wordt het toch niet geraden.
Als je een goede neus hebt, hoef je je niet zo in te spannen bij het spoor te zoeken .......
bij de waterzuivering dus....
Helemaal goed, Hanshans schreef:bij de waterzuivering dus....

Op de achtergrond is de aanleg van de Boulevard te zien.
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het overal.
en welke straat is op de voorgrond te zien?martinus schreef:Op de achtergrond is de aanleg van de Boulevard te zien.
- Pitr de Nerd
- Member
Hessenweg?Arie schreef:en welke straat is op de voorgrond te zien?martinus schreef:Op de achtergrond is de aanleg van de Boulevard te zien.
Pitr
"Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar niet op zijn eigen feiten"
Oude Veenstraat nu Heutinkstraat. Links de Hoogstraat. Rechts nog de kruidenierswinkel van Deters te zien die later naar nieuwbouw aan de overkant van de straat ging. Daar zit nu de apotheek Op de plek van Deters is nu het tankstation aan de Boulevard. Op de achtergrond de Menko fabriek en iets dichterbij de oude gebouwen van het allereerste Ziekenhuis Ziekenzorg. In de tijd van de foto zat daar groothandel Koelink die later naar de Borstelweg ging. Heel bekend voor mij want in mijn schooldagen liep ik daar en heb alles zien veranderen.
Wat sas as dós was kaans.
Het is inderdaad de Heutinkstraat hoek Hoogstraat met zicht riching binnenstad. Aanleg Boulevard 1945 in het jaar 1958.Hendrik schreef:Oude Veenstraat nu Heutinkstraat. Links de Hoogstraat. Rechts nog de kruidenierswinkel van Deters te zien die later naar nieuwbouw aan de overkant van de straat ging. Daar zit nu de apotheek Op de plek van Deters is nu het tankstation aan de Boulevard. Op de achtergrond de Menko fabriek en iets dichterbij de oude gebouwen van het allereerste Ziekenhuis Ziekenzorg. In de tijd van de foto zat daar groothandel Koelink die later naar de Borstelweg ging. Heel bekend voor mij want in mijn schooldagen liep ik daar en heb alles zien veranderen.
usselo.
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Dat is de oude smederij.
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
Het is de Haaksbergerstraat in Usselo.
@enschedeinansichten. Zijn er nog foto's van de oude smederij?
@enschedeinansichten. Zijn er nog foto's van de oude smederij?