Bij de Josink Es ter hoogte van de Bruggertstraat?Anja schreef:Waar is dit??
Raad de plek
Re: Raad de plek
Ik denk ergens in de buurt van de Voshaarweg/Vretberg. Het stroompje wat daar loopt.
Wat sas as dós was kaans.
- Rikarchitecten
- Member
Het is wél dezelfde beek als Arie aangaf, maar dan zo'n twee kilometer de stroom af. Volgens mij is dit te vinden nabij een voetpad richting de Kafmolenhoek, tevens vlakbij de visvijver.
52° 11.697', 6° 50.986'
52° 11.697', 6° 50.986'
ENSCHEDE
Anja zou je kunnen toelichten of het juiste antwoord al gegeven is ,zo niet zou je ons dan een stukje in de richting kunnen helpen b.v.d 

Het antwoord van Anja komt jammer genoeg (nog) niet. Om deze topic niet te vergeten plaats ik hierbij een raadfoto uit de oude doos. Waar is dit?frank n schreef:Anja zou je kunnen toelichten of het juiste antwoord al gegeven is ,zo niet zou je ons dan een stukje in de richting kunnen helpen b.v.d
weer een mooie ouwe !
- Vincent1971
- Member
Niet goed Vincent.Vincent1971 schreef:Oldenzaalsestraat
een tipje van de sluier ?
Ergens in zuid-oost Enschedehans schreef:een tipje van de sluier ?
in de buurt van de buurserstraat ?
De straatnamen staan in dit gedeelte van de kaart van Enschede. Ik heb de huizen op streetview niet terug kunnen vinden, dus ik weet niet of deze huizen er nog staan. De foto komt mij ook niet bekend voor. Nog een tip: het is een foto uit het gemeentearchief.hans schreef:in de buurt van de buurserstraat ?
het komt me wel vaag bekend voor , maar dat zegt niets....
Misschien bij de oude knalhutteweg daar stonden ook woningen die zijn toen afgebroken ivm
de aanleg van de N35
de aanleg van de N35
en een heuse villa die na het afscheidsfeest van de studentenbewoners spontaan in de nacht/ochtend in vlammen opging.
daar herinner ik me vaag iets van.
daar waar de keuringsdienst van waren zit/zat
daar herinner ik me vaag iets van.
daar waar de keuringsdienst van waren zit/zat
Volgens mij heeft Frank gelijk. Dit heeft moeten wijken voor de aanleg van de A35 N35. Dus de straat op de voorgrond is de nieuwe Knalhutteweg en de paralelweg de oude Knahutteweg. Dat nieuwe stuk Knalhutteweg is ivm de bouw van het viaduct over de A35 wel iets verlegd.
Wat sas as dós was kaans.