Dat is goed Vincent.Vincent1971 schreef:Stadsgravenstraat

Ja het komt heel precies.hans schreef:lagebothofstraat was niet goed ?
Je noemde een aantal straten. En de jury is heel strengenschedeinansichten schreef:Ja het komt heel precies.hans schreef:lagebothofstraat was niet goed ?![]()
![]()
Het is inderdaad het pand van het voomalig cafe Dam aan de Dennenweg. Het was jarenlang een buurtcafe en de wedstrijd locatie van diverse biljartverenigingen. In het verleden heeft daar ook eens een schietpartij plaatsgehad met dodelijke afloop.Veteraan schreef:Café W. Dam, Dennenweg 154
(uit het telefoonboek van 1950)
Dat is mooie foto Veteraan.Veteraan schreef:Bij het zoeken naar café Dam (of alleen het woord café in het stadsarchief) vond ik ook café Hammink met een foto waardoornhet voor mij ook ineens helder werd waar dat café heeft gestaan. We hadden het hier 'lang geleden' over.
Ik heb geen idee. Misschien restanten van een afdakje of reclameverlichting? Misschien is hiervan nog een oude foto te vinden, die het daarmee duidelijk maakt?Veteraan schreef:Waar zou dat vier-tandige wasrekje voor dienen aan de gevel?
(Ik ga nu eerst even naar een fotograaf om te zien wat er met mijn camera aan de hand is. Op internet geen oplossing gevonden).