Kijk Arie,dat zijn leuke dingen
Dat zouden we vaker moeten doen. Of daar een appart onderwerp van maken.
fotoalbumnoordnl.nl
Re: fotoalbumnoordnl.nl
Neem de mensen zo ze zijn,er zijn geen anderen.
Ja, vind ik ook. Ik heb er nog een van de Molenstraat vroeger en nu.bartg schreef:Kijk Arie,dat zijn leuke dingen
Dat zouden we vaker moeten doen. Of daar een appart onderwerp van maken.
Wie volgt? Of maken we een aparte topic Enschede vroeger en nu? We kunnen dan ook andere oude foto's van Enschede gebruiken, bijv. van Enschedeinansichten.nl, als Willem het goed vindt?
Ik heb er nog een aantal van 100 jaar Ons Huis
Een aparte topic lijkt me wel iets.
Ik heb alleen problemen met 2 foto's tegelijk plaatsen.
Neem de mensen zo ze zijn,er zijn geen anderen.
Je kunt de foto's via het programma Paint bewerken op JPEG afbeelding en dan tot max. 500kB verkleinen en opslaan in de map Afbeeldingen.bartg schreef:Ik heb er nog een aantal van 100 jaar Ons Huis
Via Bladeren dan naar het bestand Afbeeldingen gaan en dan kun je via Bestand toevoegen max. 5 foto's plaatsen.
Ze hadden best dat oude gebouw van Zwijnenberg mogen laten staan. Ziet er stukken beter uit dan dat vieze lelijke gebouw wat er nu staat. Die lui die dat vroeger getekend hebben genieten
nu van een riant pensioen en maar vertellen wat een geweldige architekten ze geweest zijn en wat een geweldige creaties ze ontworpen hebben.
En wij zitten er nu mee met die rotzooi. Het moest er even uit..
Groet Neckar..
nu van een riant pensioen en maar vertellen wat een geweldige architekten ze geweest zijn en wat een geweldige creaties ze ontworpen hebben.
Groet Neckar..
- Vincent1971
- Member
Lijkt me een leuk topic 'oud vs. nieuw foto's '
Een goed begin heeft geen einde
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Mijn OK is er.
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
Hotel Zwijnenberg is in de jaren 60 afgebrand, helaas.Neckar schreef:Ze hadden best dat oude gebouw van Zwijnenberg mogen laten staan. Ziet er stukken beter uit dan dat vieze lelijke gebouw wat er nu staat. Die lui die dat vroeger getekend hebben genieten
Groet Neckar..
Wat sas as dós was kaans.
zie nieuwe topic Enschede vroeger en nu. forum/viewtopic.php?f=4&t=2983bartg schreef: Een aparte topic lijkt me wel iets.
Jammer dat de site Fotoalbumnoordnl.nl niet meer is terug te vinden op internet. Er waren daarop mooie foto's van o.m. Enschede te vinden.