Café Azink aan de Voortsweg
Café Azink aan de Voortsweg
Hallo allemaal. Nadat ik al vaak heb meegekeken en foto's gedownload, heb ik me nu toch maar eens aangemeld. En gelijk maar een vraag: kent er iemand het Café Azink, dat vroeger aan de Voortsweg heeft gestaan? Het was vlak na de spoorweg-overgang aan de linkerkant. Ik ben er nieuwsgierig naar, ik hoorde van de week dat mijn vader daar (boven) geboren was, vandaar. Als er foto's zijn, zou ik die erg graag hebben!
Re: Café Azink aan de Voortsweg
Misschien een beetje laat, maar ik heb iets gevonden op deze site: http://www.luchtoorlogboventwente.nl/440329LUF.php
Toch nog een foto van cafe Azink aan de Voortsweg vandaag gezien op Facebook.
- Bijlagen
-
- Voortsweg cafe Azink.jpg (42.2 KiB) 9855 keer bekeken
Het heeft eigenlijk niet te maken met dit topic, behalve dat dit uit café's etc vandaan komt: Suikerzakjes.
Bij het opruimen van oude blikken, kwam deze oude verzameling tevoorschijn.
De Twentse Schouwburg, met tel.nr: K5420-6666
Avion, 't Raedthuijs Hotel, Vrieler, De Kettingbrug, M.Lutje Berenbroek. Het Kegelhuis.
Maar ook Cantine "Sportpark Diekman" De Enschedese Boys, Hölscher's chemische reiniging, Snels Meubelbedrijf.
En iets verder weg: Wilhelminaschool, Opl. Stork en Dikkers Hengelo, Cosa Lunchroom Hengelo, Watermolen Singraven Denekamp, De Boomgaard Buurse.
Bij het opruimen van oude blikken, kwam deze oude verzameling tevoorschijn.
De Twentse Schouwburg, met tel.nr: K5420-6666
Avion, 't Raedthuijs Hotel, Vrieler, De Kettingbrug, M.Lutje Berenbroek. Het Kegelhuis.
Maar ook Cantine "Sportpark Diekman" De Enschedese Boys, Hölscher's chemische reiniging, Snels Meubelbedrijf.
En iets verder weg: Wilhelminaschool, Opl. Stork en Dikkers Hengelo, Cosa Lunchroom Hengelo, Watermolen Singraven Denekamp, De Boomgaard Buurse.