Stadsveld: Gezondheidscentrum + appartementen
Re: Stadsveld: Gezondheidscentrum + appartementen
Vanmiddag was men bezig met de opbouw van de bouwkraan bij de bouwput Akkerstraat.
- Tony S.
- Member
- Contacteer:
Rikarchitecten schreef:
Je bedoeld deze hierboven toch Rik?Zou fantastisch zijn!Rikarchitecten schreef:Ontwerp is gehandhaafd! Ongeveer 32 meter hoog.
Een lang wief is een ladder in huus!
- Rikarchitecten
- Member
Alleen de steenkleur is wat aangepast, erg mooi ontwerp voor een locatie als deze.

ENSCHEDE
-
- Member
En hij wordt lager 

- Tony S.
- Member
- Contacteer:
Eén verdieping lager zo te zien,maar voor die locatie...nog steeds aardige hoogte,en het ziet er ook nog eens goed uit! 

Een lang wief is een ladder in huus!
Ziet er wel mooi uit, van mij mogen ze de oogstplein ook meteen platgooien
Trouwens worden dit nu koop- of huurwoningen? Kan er helemaal geen informatie over vinden

Trouwens worden dit nu koop- of huurwoningen? Kan er helemaal geen informatie over vinden

informatie hierover is te vinden op www.onshuis.com onder projecten
Neem de mensen zo ze zijn,er zijn geen anderen.
Nog niet helemaal klaar voor de sloopLazrambo schreef:Ziet er wel mooi uit, van mij mogen ze de oogstplein ook meteen platgooien![]()
-
- Member
Zow, wat een sovjetzooi daar zeg!
Of mag ik dit taalgebruik hier ook niet gebruiken? 

- rr1991
- Member
Een van de weinige plekken in Enschede die ik echt niet ken. Misschien beter ook..
Stond vandaag in tct een verhaal over het nieuwe winkelcentrum!
Kan iemand dat scannen?
Kan iemand dat scannen?
Hier is die dan:STADSVELD schreef:Stond vandaag in tct een verhaal over het nieuwe winkelcentrum!
Kan iemand dat scannen?
Weet iemand waar de naam 'Eudokia" vandaan komt?
Vaag herinner ik me dat er een Eudokiakerk was. Nu dus dat medisch centrum op Stadsveld.
Vaag herinner ik me dat er een Eudokiakerk was. Nu dus dat medisch centrum op Stadsveld.
Eudokia is Grieks voor welgevallen, goede wil. zie: http://images.protestantsekerk.net/uplo ... scherm.pdfVeteraan schreef:Weet iemand waar de naam 'Eudokia" vandaan komt?
Het medisch centrum Eudokia is dus vernoemd naar de kerk die daar eerder stond. Ik heb helaas geen foto van deze kerk.
zie ook: http://enschede.protestantsekerk.net/de ... NavId=6232
huidige situatie winkelcentrum Stadsveld Weth. Nijhuisstraat
Da's heel mooi dat het grondig wordt opgeknapt. Het ziet er niet meer uit. Maar de basis van het gebouw is goed.
De term "Winkelcentrum Stadsveld" wordt hier door de Tubantia te breed uitgelegd. Het oorspronkelijke winkelcentrum Stadsveld is voor het vierkante gebouw op de hoek bij de Zweringweg, daar waar de Aldi zit. Op het pleintje waar de EMTE zit stopte vroeger de stadsbus als eindpunt de S.L. Louwestraat. Waar het hier over gaat is minstens 10 jaar later gebouwd.
De term "Winkelcentrum Stadsveld" wordt hier door de Tubantia te breed uitgelegd. Het oorspronkelijke winkelcentrum Stadsveld is voor het vierkante gebouw op de hoek bij de Zweringweg, daar waar de Aldi zit. Op het pleintje waar de EMTE zit stopte vroeger de stadsbus als eindpunt de S.L. Louwestraat. Waar het hier over gaat is minstens 10 jaar later gebouwd.
Wat sas as dós was kaans.
Een foto van de Eudokiakerk is te vinden op: http://www.enschedeinansichten.nl/colle ... d=nfqbjkueArie schreef:Eudokia is Grieks voor welgevallen, goede wil. zie: http://images.protestantsekerk.net/uplo ... scherm.pdfVeteraan schreef:Weet iemand waar de naam 'Eudokia" vandaan komt?
Het medisch centrum Eudokia is dus vernoemd naar de kerk die daar eerder stond. Ik heb helaas geen foto van deze kerk.
zie ook: http://enschede.protestantsekerk.net/de ... NavId=6232