Arie schreef:De 2e foto van Veteraan lijkt mij de Bruggertstraat, maar ik weet dit niet zeker. Niet te vinden in het gemeentearchief.
Het lijkt wel erg veel. Maar is inderdaad niet juist. Bijna twee druppels ...
Arie schreef:De 2e foto van Veteraan lijkt mij de Bruggertstraat, maar ik weet dit niet zeker. Niet te vinden in het gemeentearchief.
Mooie foto Veteraan. Heb je die van de site gemeentearchief gehaald? Hoe lukt je dat?Veteraan schreef:Terwijl ik op deze site naar de Poolmansweg zocht, vond ik ook deze foto:Arie schreef:In het gemeentearchief zijn 6509 beelddocumenten. Het lijkt mij moeilijk om deze foto daarin zonder trefwoord terug te vinden. zie: http://217.114.107.60/atlantispubliek/Default.aspx#
Dan plaats ik hem nog een keer hierbij. Ja Veteraan, het is inderdaad gelukt. Bedankt nog voor de informatieVeteraan schreef:Pech Arie, ook met Google maps door de hele Poolmansweg gekuierd, maar geen herkenning.
Misschien moet je de foto nog een keer plaatsen om 'em weer actueel als zoek plek te krijgen.
Nee Arie maar dan moet je eens kijken in het telefoonboek van 1950 kijken.Arie schreef:Willem weet je misschien ook nog welke winkels daaraan de Kottendijk zijn geweest? Het rechtse pand lijkt mij een tabakszaak en die bij de lantaarnpaal een rijwielhandel?