Ik wel.Hendrik schreef:We komen niet veel verder op deze manier. Zijn jullie allemaal met vakantie?
Raad de plek
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Re: Raad de plek
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
Is het dan de (Geref.) Zuiderkerk (Haaksbergerstraat 118) een kruiskerk uit 1907?
zie: http://www.enschede-zuid.nl/foto/kerkgebouw/
zie: http://www.enschede-zuid.nl/foto/kerkgebouw/
- Bijlagen
-
- IMG_1831_1.jpg (43.17 KiB) 7215 keer bekeken
T'issem, iedereen rijdt er aan voorbij. Maar al ruim 100 jaar staat hij er al verscholen achter Bever sport en Aqoustic. Op die schoolplaat met die rokende schoorstenen uit begin vorige eeuw is het gebouw al herkenbaar.
Wat sas as dós was kaans.
Bedoel je deze schoolplaat?Hendrik schreef:T'issem, iedereen rijdt er aan voorbij. Maar al ruim 100 jaar staat hij er al verscholen achter Bever sport en Aqoustic. Op die schoolplaat met die rokende schoorstenen uit begin vorige eeuw is het gebouw al herkenbaar.
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Arie, proficiat.
Op mijn site onder panorama staan 3 plaatjes van dezelfde positie als de schoolplaat. Op enschedeinfotos staat deze schoolplaat.
Op mijn site onder panorama staan 3 plaatjes van dezelfde positie als de schoolplaat. Op enschedeinfotos staat deze schoolplaat.
Helaas lukt het mij nog steeds niet om de foto's in jouw site enschedeinfotos.nl te openen. Ik krijg dan de mededeling "no image". Van de site enschedeinansichten lukt het mij wel om de foto's te openen. Heeft iemand hiervoor een oplossing?enschedeinansichten schreef:Arie, proficiat.
Willem nog een prettige vakantie, waar je ook bent

Omdat het vakantietijd is en om het niet te moeilijk te maken ditmaal een raadfoto uit het buitengebied van Enschede. Waar is deze foto gemaakt?
Dat is juist Hendrik. Nu jij weer 

Zal ik ondertussen het topic even verplaatsen naar de Geschiedenis-Sectie? Kan iedereen zich daar in vinden?
- Vincent1971
- Member
Waarom? Raad de plek kan toch ook een plek zijn in het verleden. Als het maar Enschede ( gemeente lonneker is ). Wat is het probleem?Robert schreef:Zal ik ondertussen het topic even verplaatsen naar de Geschiedenis-Sectie? Kan iedereen zich daar in vinden?
Een goed begin heeft geen einde
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Hallo Robert, jij ook weer hier ?
Of is dit een nieuwe ?
Volgens mij is dat een prima idee en Arie heeft het al een paar maal gevraagd.
Of is dit een nieuwe ?

Volgens mij is dat een prima idee en Arie heeft het al een paar maal gevraagd.
Denk als er meer foto's worden geplaatst in de huidige tijd,dat er meer leden zijn die het kunnen raden.
As dös wa-s kaans wat sa-s dan meer.
Is iedereen nog met vakantie of wordt dit topic niet meer gelezen? Dus Robert wat mij betreft mag dit topic naar het algemeen gedeelte worden verplaatst, zodat ook niet ingelogde forumleden en gasten het kunnen raadplegen. Misschien krijgen we er dan nieuwe forumleden bij. Ik bedoel dan niet die Russische .
Om dit topic toch nog te laten voortbestaan ,plaats ik hierbij op verzoek van Peter h. een foto uit de huidige tijd en met mijn eigen camera gemaakt. Waar staat dit pand? Het lijkt mij dit keer niet moeilijk.

Om dit topic toch nog te laten voortbestaan ,plaats ik hierbij op verzoek van Peter h. een foto uit de huidige tijd en met mijn eigen camera gemaakt. Waar staat dit pand? Het lijkt mij dit keer niet moeilijk.
Sorry Robert. Ik zie nu pas dat dit topic inmiddels naar het algmeen gedeelte was verplaatst. Mijn dank daarvoor 

Is goed PeterPeter.h schreef:Tromplaan makelaar Zadelhof

Komt ie,wel weer een boerderij zal binnenkort wel wat andere foto's maken,voor het geval ik het weer eens een keer raad.

As dös wa-s kaans wat sa-s dan meer.
boerderij bij de de stenderdkast in Usselo?