Zuiderval = cheapgate.
De afwisseling tussen glas en steen verticaal vind ik eigenlijk best aardig, Maar ik dat deze twee gebouwen in eerste een graniet kleur zouden krijgen?Martin schreef:De bovenkant gaat wel, maar de rest
Ze zijn er aan begonnen!!!!Rooy schreef:Ik las jullie bovenstaande reacties en dacht "zo erg kan het toch niet zijn?".
Toch wel! Wat een saaie toestand.Er is geen één leuk detail te herkennen. Zelfs het schuine dak maakt helemaal niets goed.
Ik dacht dat ze op het Praxis terrein zouden komen? Daar zie ik echt niks gebeuren nogHendrik schreef:Ze zijn er aan begonnen!!!!
Vorig jaar heb ik inderdaad een keer geschreven dat de nieuwe RABO op het Praxis terrein zou komen. VergissingWauwthur schreef:Ik dacht dat ze op het Praxis terrein zouden komen? Daar zie ik echt niks gebeuren nogHendrik schreef:Ze zijn er aan begonnen!!!!
Hendrik schreef: Ze zijn er aan begonnen!!!!
Haha ok, thnxHendrik schreef:VergissingZe bouwen er diagonaal tegenover.
Dan hadden ze ook nog wel even in de Raiffeisenstraat kunnen blijven in plaats van nu nieuw te gaan bouwen. Dit nieuwe pand staat er ook nog als de economie weer goed draait en zal dan nog steeds een doorn in het oog zijn.Rene schreef:ik denk dat het nog helemaal niet zo dom is van Rabobank. Banken kunnen zich na de crisis beter even niet al te decadent presenteren. Toch een hoop mensen zijn met beleggingsproducten aan gekoppelde verzekeringen en hypotheken een hoop centen kwijtgeraakt. ook de Rabobank was hier niet geheel vrij van koopsompolissen.
staat in de bron.Lees meer in de krant van vrijdag en reageer.
De gemeente wil de grond erg graag hebben. Anders gezegd zou wel eens een onteigeningsprocedure kunnen starten als de Rabobank niet zou instemmen. en dat geldt niet alleen voor de grond van het bankgebouw. Al het andere erachter van de voormalige melkfabriek, TET-garage + parkeerplaats zijn ook eigendom van Rabobank.bthejay schreef:Dan hadden ze ook nog wel even in de Raiffeisenstraat kunnen blijven in plaats van nu nieuw te gaan bouwen. Dit nieuwe pand staat er ook nog als de economie weer goed draait en zal dan nog steeds een doorn in het oog zijn.Rene schreef:ik denk dat het nog helemaal niet zo dom is van Rabobank. Banken kunnen zich na de crisis beter even niet al te decadent presenteren. Toch een hoop mensen zijn met beleggingsproducten aan gekoppelde verzekeringen en hypotheken een hoop centen kwijtgeraakt. ook de Rabobank was hier niet geheel vrij van koopsompolissen.
Voor mijn gevoel is het oude pand een stuk groter dan het nieuwe.bthejay schreef:
Dan hadden ze ook nog wel even in de Raiffeisenstraat kunnen blijven in plaats van nu nieuw te gaan bouwen. Dit nieuwe pand staat er ook nog als de economie weer goed draait en zal dan nog steeds een doorn in het oog zijn.
Dan zou de Rabo op zich ook alle grond eromheen (melkfabriek, TET terrein) kunnen verkopen en het hoofdkantoor in eigendom houden. Ik neem aan dat de gemeente dat kantoor niet zozeer wil slopen, is een mooi en opvallend pand (al weet je het nooit met de sloopzucht van de gemeente Enschede). Als de Rabo dan meer ruimte nodig heeft zijn er in de nabijheid nog genoeg lege kantoorpanden om wat extra ruimte te huren.Rene schreef:De gemeente wil de grond erg graag hebben. Anders gezegd zou wel eens een onteigeningsprocedure kunnen starten als de Rabobank niet zou instemmen. en dat geldt niet alleen voor de grond van het bankgebouw. Al het andere erachter van de voormalige melkfabriek, TET-garage + parkeerplaats zijn ook eigendom van Rabobank.bthejay schreef:Dan hadden ze ook nog wel even in de Raiffeisenstraat kunnen blijven in plaats van nu nieuw te gaan bouwen. Dit nieuwe pand staat er ook nog als de economie weer goed draait en zal dan nog steeds een doorn in het oog zijn.Rene schreef:ik denk dat het nog helemaal niet zo dom is van Rabobank. Banken kunnen zich na de crisis beter even niet al te decadent presenteren. Toch een hoop mensen zijn met beleggingsproducten aan gekoppelde verzekeringen en hypotheken een hoop centen kwijtgeraakt. ook de Rabobank was hier niet geheel vrij van koopsompolissen.