Oud nieuws en vervolgens zeg je weer exact hetzelfde? Goedemorgen!Kubus schreef:Oud nieuws, zie mijn eerdere bericht van 11 maart 2010 in Forum: Wijken en overige stadszaken Onderwerp: De Heurne:
Vanmiddag gehoord bij mijn kapper:
Er komt een Zara naar Enschede in de panden aan de noordkant van De Klomp, vanaf T for Telecom richting Oldenzaalsestraat.
Centrum: Stadserf
Re: Centrum: Stadserf
Als je de moeite had genomen om te kijken naar mijn post van 11 maart had ik een andere reactie verwacht... 

Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee: Enschede
-
- Member
Het politiebureau valt er net buiten, maar ik kon geen beter topic vinden dus
Het hoofdbureau van de politie Twente in Enschede krijgt een nieuwe gevel.
Volgens het Regionaal College is een verbouwing van het volledige gebouw aan de Hermandad noodzakelijk, omdat het gebouw na ruim 30 jaar volledig is afgeschreven. Het Ministerie van Veiligheid en Justitie geeft vooralsnog alleen toestemming voor de renovatie van de gevel. Dat kost 1,7 mijoen euro.
Bij de verbouwing wordt de isolatie van het pand verbeterd, waardoor veel energie wordt bespaard. Ook krijgt de entree van het gebouw een strakker en daardoor moderner uiterlijk.
Bron rtv Oost

Uploaded with ImageShack.us

Het hoofdbureau van de politie Twente in Enschede krijgt een nieuwe gevel.
Volgens het Regionaal College is een verbouwing van het volledige gebouw aan de Hermandad noodzakelijk, omdat het gebouw na ruim 30 jaar volledig is afgeschreven. Het Ministerie van Veiligheid en Justitie geeft vooralsnog alleen toestemming voor de renovatie van de gevel. Dat kost 1,7 mijoen euro.
Bij de verbouwing wordt de isolatie van het pand verbeterd, waardoor veel energie wordt bespaard. Ook krijgt de entree van het gebouw een strakker en daardoor moderner uiterlijk.
Bron rtv Oost

Uploaded with ImageShack.us
Bij mijn zoektocht naar monumentenbordjes in het centrum van Enschede vond ik ook dit bord aan de Langestraat bij het Stadhuis. Dit bord is een onderdeel van de Poëziemarathon Enschede. Het gedicht heet 'Enschede en jij' en is van Kamil Aydemir.
zie ook: https://www.flickr.com/photos/enschedeaanzee/91363933/
zie ook: https://www.flickr.com/photos/enschedeaanzee/91363933/
-
- Member
Mooi maar geen "bouwplan" verkeerde sub-forum?
Je hebt wel gelijk. Je had natuurlijk gehoopt over nieuws van bouwplannen in de binnenstad.
-
- Member
Precies 

-
- Member
Ja, ik ben weer blij gemaakt met een dood vogeltje. 

- MarcBrugge
- Member
Je zou bijna kunnen zeggen: "fake news!"