Miro
-
- Member
Re: Miro
Zo kan ik het ook 

Nou dit ontwerp staat al een keer eerder op het forum. Het is meer een volume ontwerp voor stedenbouwkundige inpassing. Het ontwerp is veel meer belovend. Van bekenden uit de projectontwikkeling heb ik gehoord dat medio of eind 2010 de schop eindelijk in de grond gaat. Eerst wordt er gestart met de bouw van een nieuwe AH xl en nog een paar andere winkels. Wanneer dit voltooid is word er gestart met de sloop van oude fabriekshal waarin het winkelcentrum zit. Ook worden er tijdelijke winkelunits geplaatst. eerste fase (blauw) Ah xl en overige kleinschalige winkels. De kleuren geven het type winkel aan.
Ruimtelijk Plan MIRO

Artist impression: Nieuwe ruimtelijke situatie in vogelvluchtperspectief

Artist impression: Zicht op het binnenterrein vanaf in/uitrit nabij Noord Esmarkerrondweg

Artist impression: Onder de luifel

Artist impression: Zicht vanaf de Gronausestraat

Artist impression: Nieuwe ruimtelijke situatie in vogelvluchtperspectief

Artist impression: Zicht op het binnenterrein vanaf in/uitrit nabij Noord Esmarkerrondweg

Artist impression: Onder de luifel

- Winus
- Member
- Contacteer:
Plaatjes doen het niet
En de site waar het vandaan komt is ook maar vaag. Ik krijg alleen maar het 'Voorbereidingsbesluit geiten- en schapenhouderijen' te zien. 

de kloomp'maj anhoalen
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Vaag is nogal zwak uitgedrukt.Winus schreef:Plaatjes doen het nietEn de site waar het vandaan komt is ook maar vaag. Ik krijg alleen maar het 'Voorbereidingsbesluit geiten- en schapenhouderijen' te zien.

Het is natuurlijk ook geen particuliere site die doen het meestal beter en kosten veeeeeeel minder.

Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
Engine werkt wel alleen hebben ze het document al van die site weggehaald. Ruimtelijke plan stond er gister ook nog niet helemaal compleet op dus denk dat ze daar ook nog het één en ander moeten veranderen. Neem aan dat ze het ruimtelijke plan er later weer opnieuw op zullen zetten.
Op de site van de architect staan trouwens dezelfde afbeeldingen, dus hierbij nogmaals de afbeeldingen.

Op de site van de architect staan trouwens dezelfde afbeeldingen, dus hierbij nogmaals de afbeeldingen.

- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
EEN bus is niet altijd DE bus heHans van Dijk schreef:Enschede Oost is Booming
Op de eerste afbeelding rijd de bus niet op de busbaan![]()
zou die klote busbaan dan toch nog optyfen

Maar het ziet er echt goed uit. Beginnen dan maar!
Ik dacht eigenlijk dat het meer rechts van het huidige pand zou komen te staan, hier lijkt het toch wel sterk dat het op de huidige locatie komt. Als dit zo is zal de Miro eerst gesloopt worden en dan pas de nieuwbouw komen?
Idd. Maar, misschien leggen ze die grasmat wel over de bestaande bebouwing, nieuw geveltje er voorlangs en we kunnen weer 20 jaar verderWauwthur schreef:Maar het ziet er echt goed uit. Beginnen dan maar!
Ik dacht eigenlijk dat het meer rechts van het huidige pand zou komen te staan, hier lijkt het toch wel sterk dat het op de huidige locatie komt. Als dit zo is zal de Miro eerst gesloopt worden en dan pas de nieuwbouw komen?

Nieuw is ook de waterpartij tussen het parkeerterrein en de Gronausestraat.
Jammer dat in de impressie geen rekening is gehouden met huidige lelijke elementen op het terrein zoals opbergplaatsen voor winkelwagentjes en glasbakken /afvalbakken.
Een nieuw ontwerp moet juist een kans zijn om dit mooi weg te werken of op te lossen.
Jammer dat in de impressie geen rekening is gehouden met huidige lelijke elementen op het terrein zoals opbergplaatsen voor winkelwagentjes en glasbakken /afvalbakken.
Een nieuw ontwerp moet juist een kans zijn om dit mooi weg te werken of op te lossen.