hans schreef:daar stond toch ook noch een tankstation ?
Volgens mij was dat een tankstation van Fina.
hans schreef:daar stond toch ook noch een tankstation ?
Een foto hiervan gevonden op: http://zoeken.nai.nl/CIS/project/21062martinus schreef:hans schreef:daar stond toch ook noch een tankstation ?
Volgens mij was dat een tankstation van Fina.
Dit tankstation bedoel ik ook.ik kon alleen geen foto vindenArie schreef:Een foto hiervan gevonden op: http://zoeken.nai.nl/CIS/project/21062martinus schreef:hans schreef:daar stond toch ook noch een tankstation ?
Volgens mij was dat een tankstation van Fina.
Arie schreef:Een foto hiervan gevonden op: http://zoeken.nai.nl/CIS/project/21062martinus schreef:hans schreef:daar stond toch ook noch een tankstation ?
Volgens mij was dat een tankstation van Fina.
rr1991 schreef:Toch de oude perron overkapping terug, jammer
Dat was mij ook al opgevallen. Maar wat nog erger is, is dat er geen enkele trein helemaal onder de overkapping past. Ik vind het echt een lachertje.Er mocht niks veranderd of gewijzigd worden aan de overkappingen omdat het station inclusief de perronoverkappingen een monumentale status heeft.
Zijn deze perronoverkappingen er niet veel later pas bij gekomen? Kan iemand uitleggen wat er precies monumentaal is aan die lelijke perronoverkappingen?
Nou als er niet meer vraag is naar ruimte moet dat toch kunnen? Vergeet niet dat er ook een stoptrein rijdt naar Apeldoorn.Martin schreef:Laat de NS daarom maar (te) korte intercity's rijden? Grootste deel van de dag slechts 1 intercitytreinstel per half uur richting Deventer.
Martin schreef:Laat de NS daarom maar (te) korte intercity's rijden? Grootste deel van de dag slechts 1 intercitytreinstel per half uur richting Deventer.
Ik neem aan dat die kortere treinen te maken hebben met de vakantietijd.Martin schreef:Het oude intercity perron kon wel 15 bakken aan.