Welkom op het forum van Enschedeinansichten.

Het Volkspark

Wijken en overige onderwerpen die met de stad te maken hebben.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Robert

#41 Bericht door Robert »

Ik doelde op de discussie vanaf hier.

Edit: die donderse Dwarse ideeën ook altijd ;).
dwars

#42 Bericht door dwars »

Dwarse ideeën zijn de beste die er zijn  :D  8)

Hoe doe je dat, linken naar een bepaalde post?
imzadi
Member
Member
Berichten: 423
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 12:24 pm
Locatie: Enschede
Contacteer:

#43 Bericht door imzadi »

dwars schreef:Fietspaden door het park! Fietspaden door het park! Fietspaden door het park! Fietspaden door het park!  Fietspaden door het park! Fietspaden door het park!  Fietspaden door het park! Fietspaden door het park!  Fietspaden door het park! Fietspaden door het park!  Fietspaden door het park! Fietspaden door het park!  Fietspaden door het park! Fietspaden door het park!
Hmmm... Geen idee wat dwars zou willen. ;)

:lol: :lol:
Robert

#44 Bericht door Robert »

[url=forum/viewtopic.php?p=11348#11348 ]hier[/ url]

@Dwars, gewoon 't postnummer twee keer invullen, dan werkt 't vanzelf. :)
Martin

#45 Bericht door Martin »

Robert schreef:@Dwars, gewoon 't postnummer twee keer invullen, dan werkt 't vanzelf. :)
Daar begrijp ik dus nog steeds helemaal niks van.  :cry:
dwars

#46 Bericht door dwars »

Ik ook niet Robert. Waar vindt je het postnummer?
Martin

#47 Bericht door Martin »

Ik weet nu hoe dat in elkaar steekt Robert.  :)  :beer:
Martin

#48 Bericht door Martin »

postnummer staat achterin in het adres dwars
Robert

#49 Bericht door Robert »

Is 't gelukt heren?  :)
Martin

#50 Bericht door Martin »

Met een beetje prutsen komen we er wel uit.  :beer:
delio

#51 Bericht door delio »

waar dient een park voor???
imzadi
Member
Member
Berichten: 423
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 12:24 pm
Locatie: Enschede
Contacteer:

#52 Bericht door imzadi »

delio schreef:waar dient een park voor???
:? :? :?

Ben jij zo iemand die het liefst het hele land ombouwt tot een grote stenige woestijn?
Gebruikersavatar
Q.
Member
Member
Berichten: 972
Lid geworden op: zo mar 21, 2004 9:03 pm
Locatie: Utrecht

#53 Bericht door Q. »

Het park is mooi geschikt om de Westerval doorheen door te trekken tot aan de Boulevard. :)
Je kan Q uit Twente halen, maar je kan Twente nooit uit Q halen.
Gebruikersavatar
Winus
Member
Member
Berichten: 2323
Lid geworden op: zo mar 14, 2004 11:09 pm
Locatie: Amsterdam / Enschede
Contacteer:

#54 Bericht door Winus »

Je zou er ook een mooie parkeerplaats van kunnen maken. :yes:
de kloomp'maj anhoalen
Gast

#55 Bericht door Gast »

stelletje nerds!!!!! parkeerplaatsen of doortrekken van de westerval? are you drunk?? :beer:
Robert

#56 Bericht door Robert »

't Waren n.a.v. de post van Delio natuurlijk allemaal ironische reacties, 'k dacht dat dat toch wel duidelijk was.
Gebruikersavatar
Q.
Member
Member
Berichten: 972
Lid geworden op: zo mar 21, 2004 9:03 pm
Locatie: Utrecht

#57 Bericht door Q. »

Ik was serieus hoor!
Je kan Q uit Twente halen, maar je kan Twente nooit uit Q halen.
Gebruikersavatar
Winus
Member
Member
Berichten: 2323
Lid geworden op: zo mar 14, 2004 11:09 pm
Locatie: Amsterdam / Enschede
Contacteer:

#58 Bericht door Winus »

Patjakker! ;)
de kloomp'maj anhoalen
Martin

#59 Bericht door Martin »

Ik weet niet hoe een ander hier tegen aankijkt, maar ik vind dit misselijkmakend. :(
Als hier kunst onder verstaan wordt..  :down:
Afbeelding

Afbeelding
dwars

#60 Bericht door dwars »

Ik vind hem wel grappig. Jammer dat er nooit iemand in het park zit om het te bekijken.

Je mag het natuurlijk misselijkmakend vinden, maar kunst is het natuurlijk sowieso. Dat is niet afhankelijk van jouw mening erover.  :D
Plaats reactie