Welkom op het forum van Enschedeinansichten.
Wijken en overige onderwerpen die met de stad te maken hebben.
Robert
#41
Bericht
door Robert » wo mar 30, 2005 6:38 pm
Ik doelde op de discussie vanaf
hier .
Edit: die donderse Dwarse ideeën ook altijd
.
dwars
#42
Bericht
door dwars » wo mar 30, 2005 6:46 pm
Dwarse ideeën zijn de beste die er zijn :D 8)
Hoe doe je dat, linken naar een bepaalde post?
imzadi
Member
Berichten: 423 Lid geworden op: ma mar 22, 2004 12:24 pm
Locatie: Enschede
Contacteer:
#43
Bericht
door imzadi » wo mar 30, 2005 6:47 pm
dwars schreef: Fietspaden door het park! Fietspaden door het park! Fietspaden door het park! Fietspaden door het park! Fietspaden door het park! Fietspaden door het park! Fietspaden door het park! Fietspaden door het park! Fietspaden door het park! Fietspaden door het park! Fietspaden door het park! Fietspaden door het park! Fietspaden door het park! Fietspaden door het park!
Hmmm... Geen idee wat dwars zou willen.
Martin
#45
Bericht
door Martin » wo mar 30, 2005 7:15 pm
Robert schreef: @Dwars, gewoon 't postnummer twee keer invullen, dan werkt 't vanzelf.
Daar begrijp ik dus nog steeds helemaal niks van.
dwars
#46
Bericht
door dwars » wo mar 30, 2005 7:38 pm
Ik ook niet Robert. Waar vindt je het postnummer?
Martin
#47
Bericht
door Martin » wo mar 30, 2005 7:39 pm
Ik weet nu hoe dat in elkaar steekt Robert. :)
Martin
#48
Bericht
door Martin » wo mar 30, 2005 7:40 pm
postnummer staat achterin in het adres dwars
Robert
#49
Bericht
door Robert » wo mar 30, 2005 7:41 pm
Is 't gelukt heren? :)
Martin
#50
Bericht
door Martin » wo mar 30, 2005 7:44 pm
Met een beetje prutsen komen we er wel uit.
delio
#51
Bericht
door delio » vr mei 13, 2005 10:33 pm
waar dient een park voor???
imzadi
Member
Berichten: 423 Lid geworden op: ma mar 22, 2004 12:24 pm
Locatie: Enschede
Contacteer:
#52
Bericht
door imzadi » za mei 14, 2005 8:33 am
delio schreef: waar dient een park voor???
Ben jij zo iemand die het liefst het hele land ombouwt tot een grote stenige woestijn?
Q.
Member
Berichten: 972 Lid geworden op: zo mar 21, 2004 9:03 pm
Locatie: Utrecht
#53
Bericht
door Q. » za mei 14, 2005 10:35 am
Het park is mooi geschikt om de Westerval doorheen door te trekken tot aan de Boulevard.
Je kan Q uit Twente halen, maar je kan Twente nooit uit Q halen.
Winus
Member
Berichten: 2323 Lid geworden op: zo mar 14, 2004 11:09 pm
Locatie: Amsterdam / Enschede
Contacteer:
#54
Bericht
door Winus » za mei 14, 2005 11:29 am
Je zou er ook een mooie parkeerplaats van kunnen maken.
de kloomp'maj anhoalen
Gast
#55
Bericht
door Gast » zo mei 15, 2005 12:23 am
stelletje nerds!!!!! parkeerplaatsen of doortrekken van de westerval? are you drunk??
Robert
#56
Bericht
door Robert » zo mei 15, 2005 1:07 am
't Waren n.a.v. de post van Delio natuurlijk allemaal ironische reacties, 'k dacht dat dat toch wel duidelijk was.
Q.
Member
Berichten: 972 Lid geworden op: zo mar 21, 2004 9:03 pm
Locatie: Utrecht
#57
Bericht
door Q. » zo mei 15, 2005 10:56 am
Ik was serieus hoor!
Je kan Q uit Twente halen, maar je kan Twente nooit uit Q halen.
Winus
Member
Berichten: 2323 Lid geworden op: zo mar 14, 2004 11:09 pm
Locatie: Amsterdam / Enschede
Contacteer:
#58
Bericht
door Winus » zo mei 15, 2005 11:06 am
Patjakker!
de kloomp'maj anhoalen
Martin
#59
Bericht
door Martin » di mei 31, 2005 5:45 pm
Ik weet niet hoe een ander hier tegen aankijkt, maar ik vind dit misselijkmakend.
Als hier kunst onder verstaan wordt.. :down:
dwars
#60
Bericht
door dwars » di mei 31, 2005 6:49 pm
Ik vind hem wel grappig. Jammer dat er nooit iemand in het park zit om het te bekijken.
Je mag het natuurlijk misselijkmakend vinden, maar kunst is het natuurlijk sowieso. Dat is niet afhankelijk van jouw mening erover. :D