Winterfoto's Enschede
Winterfoto's Enschede
Het leek me wel leuk een topic te starten met foto's van Enschede in de winter. Ik heb de eerste foto's maar vast geplaatst. Deze zijn genomen op 28 december 2004 vanuit het flatgebouw "De Esmarke", voor velen bekend onder de naam VOLVO/DAF-flat.
De foto's zijn gemaakt vanaf de zesde verdieping.
Hofstedeweg
Hofstedeweg en Gronausestraat
Gronausestraat
Het MIRO center
Het Servicecentrum Oost
De foto's zijn gemaakt vanaf de zesde verdieping.
Hofstedeweg
Hofstedeweg en Gronausestraat
Gronausestraat
Het MIRO center
Het Servicecentrum Oost
- Winus
- Member
- Contacteer:
Re: Winterfoto's Enschede
Heet dat gebouw ook al Esmarke? Kunnen ze niet een keer wat origineels verzinnen?ronny schreef:Ik heb de eerste foto's maar vast geplaatst. Deze zijn genomen op 28 december 2004 vanuit het flatgebouw "De Esmarke", voor velen bekend onder de naam VOLVO/DAF-flat.
Hier (in Eindhoven) is de sneeuw alweer bijna weg. Ik heb nog wel een foto van het Blijdensteinpark van vorig jaar.
de kloomp'maj anhoalen
Jazeker kan ik de skyline van Enschede zien. Vooral als de zon ondergaat ziet het er allemaal erg fraai uit.Errik schreef:Zozo, mijn oudklasgenoot heeft behoorlijk uitzicht! Kan je op heldere dagen de skyline van de stad nog een beetje zien?
Als het weer een beetje beter word, zal ik wel eens wat mooie plaatjes schieten.
Vanuit mijn appartement kan ik o.a. zien: Het stadhuis, Aegon flat, Twentec toren, Collonade, Het lelijke Deltaflat en natuurlijk de oude Grolsch.
Aan de achterkant kijk ik uit op veel groen. En in de verte kan ik bij heldere dagen Slot Bentheim zien. En een zooi windmolens in Duitsland
Laatst gewijzigd door ronny op di dec 28, 2004 4:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Winterfoto's Enschede
Ik weet zo geen andere gebouwen die zo heten, maar dit gebouw staat er al sinds ongeveer 1965 en heeft altijd al zo geheten.Winus schreef:Heet dat gebouw ook al Esmarke? Kunnen ze niet een keer wat origineels verzinnen?ronny schreef:Ik heb de eerste foto's maar vast geplaatst. Deze zijn genomen op 28 december 2004 vanuit het flatgebouw "De Esmarke", voor velen bekend onder de naam VOLVO/DAF-flat.
Het zou wel verwarrend zijn als er meerdere gebouwen dezelfde naam krijgen
Laatst gewijzigd door ronny op di dec 28, 2004 4:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.