Net even naar Hengelo gefietst om de afbraak te begeleiden, maar ik vind dat ik in de zomer nog maar eens moet gaan. Ik was een flinke sneeuwpop. Ik heb even in de Lambertushof geschuild. Daarna heb ik zelfmoord gepleegd.
Je kan Q uit Twente halen, maar je kan Twente nooit uit Q halen.
In het noorden neemt de sneeuwintensiteit langzaam af, in het midden en zuiden gaat het de komende uren juist vaker en meer sneeuwen. Zoveel als in het noorden (lokaal meer dan 50cm) zal er niet vallen.
En ook hier zie je weer goed dat Enschede nog steeds precies tussen de fronten in ligt, en er hier dan ook erg weinig sneeuw valt.
Het dooit hier trouwens nog steeds...
Ja hoor, volgens mij wel. Al weet ik nieteens wat je precies wel en niet hebt. Maar die 100.000 stuks van Büch, (en dan nog van zó'n kwaliteit) valt bijna niet te halen.
Ontopic: De sneeuwstorm hier raascht voort over de Twentsche vlaktes. Brievenbus = dichtgesneeuwd.
Het heeft vanmiddag 1graad gedooid zelfs. De beperkte sneeuw die er al viel maakte weinig kans om een echt dikke laag sneeuw te brengen en dat zag je voornamelijk in het centrum van de stad.
Gelukkig in de wijken en bossen genoeg wit spul.
Wederom in de omgeving Enschede gebroken neerslag gebiedjes. Zo schiet dat niet op.
schaapje_martin schreef:Heb je ook nog foto's van de natuur in de omgeving Enschede gemaakt?
Dat zijn toch vaak de mooiste plaatjes voor sneeuwfoto's. :)
Ik heb geen natuurfoto's. Ik moest in het centrum zijn en ik vind meestal foto's van sneeuw in de natuur niet zo boeiend.