Dat er met argusogen naar de moskee en met name de bezoekers gekeken wordt snap ik helemaal. De gemiddelde bezoeker, de goede uitzonderingen zullen er zeker zijn, staat er niet om bekend dat ze de verkeersregels stipt naleven. En dan met name de parkeerregels. Wel eens gekeken bij supermarkten die door de doelgroep worden bezocht? Ik wel, familie van mij woont er tegenover. Zij hebben een eigen inrit naar hun eigen garage. Menig keer worden er lukraak auto's neergezet pal in of voor de inrit. Dat er volop ruimte is een klein eindje verder is geen optie. Lopen is niet hun favoriete bezigheid. Als de toegangsdeuren van de betreffende winkel breed genoeg zouden zijn werd het een drive-in winkel. Parkeren op de trottior's is eerder regel dan uitzondering. Of het vrijliggende fietspad blokkeren kan er ook bij door. Fietsen is bij de bezoekers een vrijwel onbekend fenomeen, laat staan dat je rekening houdt met fietspaden. In WC zuid gaat een supermarkt die ook bij de groep favoriet is naar de buitenkant van het WC verhuizen. Met voetgangerspaden die in hoogte niet zijn te onderscheiden van parkeervakken. Je kunt er met de bumper aan de etalageruit komen. Kan nog leuk worden.Spruwel schreef: ↑za nov 24, 2018 12:47 pmSpreek voor jezelf, zou ik zeggen.Twekkelerveld schreef: ↑vr nov 23, 2018 7:27 pm Niemand wil die moskee. Gewoon mee stoppen met dat project.
Praxis ziet natuurlijk vooral de komst van Hornbach als overlast. De moskee wordt voor het gemak bijgesleept.
Dus de Praxis en de Nettorama zien de bui al hangen; de enige toegangsweg, breed genoeg, wordt aan beide zijden volgeplemt. Weg bereikbaarheid.